ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 03:51

آغازین برنامه هفته دولت در پاوه : دیدار مسئولین باحاج ماموستا قادری

آغازین برنامه هفته دولت در پاوه : دیدار مسئولین باحاج ماموستا قادری

به گزارش سلام پاوه : آغازین برنامه هفته دولت در شهرستان پاوه با دیدار مسئولان با امام جمعه پاوه حاج ماموستا قادری شروع شد ماموستا ملا قادر قادري در ديدار مسئولان شهرستان پاوه با ایشان ؛ ضمن خير مقدم به حاضران و تشکر از زحمات فرماندار محترم جناب آقای ایده پور و سایر مسئولان شهر […]

به گزارش سلام پاوه : آغازین برنامه هفته دولت در شهرستان پاوه با دیدار مسئولان با امام جمعه پاوه حاج ماموستا قادری شروع شد

ماموستا ملا قادر قادري در ديدار مسئولان شهرستان پاوه با ایشان ؛ ضمن خير مقدم به حاضران و تشکر از زحمات فرماندار محترم جناب آقای ایده پور و سایر مسئولان شهر اظهار داشت: هفته امام جمعه پاوهدولت فرصت مناسبی است که ضمن گرامیداشت یاد شهدای 8 شهریور بخصوص شهیدان رجایی و باهنر ، از خدمات دولتمران تقدیر شود.
ماموستا قادري سپس با بیان خاطراتی از اوایل انقلاب گفت : در اوایل انقلاب زمانیکی شاهد بروز فتنه ای در طائف عربستان بودیم که بعدها سایر کشورها از جمله ایران را نیز در برگرفت ، احساس خطر کردیم و ضمن دیدار با مسئولان ارشد نظام بخصوص شهید رجایی پیام دوستی و برادری خود را به آنها رساندیم.
وی افزود : یک هفته بعد از دیدار ما  شهید رجایی ؛ به پاوه تشریف آوردند و ضمن دیدار با مردم این دیدار پیام وحدت و برادری را به مردم ما داد.
امام جمعه پاوه افزود : در سفر شهید رجایی به پاوه ، خدمت ایشان عرض کردیم ؛ بالاترین درخواست ما تأکید بر وحدت و تلاش برای حفظ اسلام است و ایشان هم در پاسخ ضمن تأکید بر لزوم وحدت و برادری گفتند همه ما در قبال اسلام مسئول هستیم.
وی افزود : درآن سالها و در دوران دفاع مقدس ؛ دغدغه های ما تغییر نکرده است و همچنان عقيده ما بر وحدت و كنار هم بودن بودو اكنون نيز بعد از گذشت سه دهه عقيده و باور خود را تكرار مي كنيم.
ماموستا قادری سپس با اشاره به امنیت حاکم در کشورمان ، نا امن بودن كشورهاي همسايه و فتنه های ایجاد شده در کشورهای اسلامی بخصوص عراق را مورد تأکید قرار داد و افزود: قتل عام 75 نفر از مردم دياله عراق در نماز جمعه اهل سنت ، فتنه دیگری است که در كشور عراق ایجاد شده و بدون شک دستاويز خوبی برای دشمنان وحدت مسلمین است تا آغازگر جنگ ديگری باشند.
وي ورود مجدد آمریکا به عراق برای مقابله با داعش را امری مشکوک قلمداد کرد و افزود: آمريكا در مقابله با داعش، در پي دستيابي به مصالح و اهداف خود مي باشد و هرگز با اين گروه مبارزه جدي نخواهد كرد .
امام جمعه پاوه  يكي از پایه های حفظ هر دولتی را بيداري و هوشياري دانست و افزود : بر همه ما واحب است با آگاهی مسائل پیرامون خود را رصد کنیم  وهوشيارانه و با بصیرت در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی نمائیم.
امام جمعه پاوه در بخش ديگر سخنان خود ضمن تبریک هفته دولت به همه خدمتگذاران صادق نظام گفت : پست و مقام، محل آزمايش ومحك براي شناسايي افراد هستند ؛ مسئولان باید تلاش کنند به مردم خدمت کنند و اگر توان انجام کار را ندارند حداقل برخورد مناسب و در خور شأن با مردم داشته باشند.
وی هرگونه كم كاري مسئولين در ارائه خدمات به مردم را ظلم در حق مردم و نظام دانست و افزود :  ارائه خدمات صادقانه  و دلسوزانه مسئولان به مردم در اين برهه از زمان ضروري است، و مسئولان باید تلاش خود را در خدمت رسانی به مردم مضاعف کنند.
ماموستا قادری با انتقاد از برخی مصوبات و تصمیم گیری هایی که از تهران برای شهرستانها اخذ و ارسال میشود افزود:گاهاً تصمیمات و مصوبات دولت با فرهنگ و مذهب برخی اقوام و مذاهب  تطابق ندارد، وظیفه مسئولين شهرستان ها است که وضعیت و بافت فرهنگی مذهبی منطقه خود را به مسئولان ارشد گزارش نمایند تا شاهد چنین تصمیماتی نباشیم.
وي در پايان با اشاره به موقعیت خاص کشورمان در عرصه بین المللی گفت: مي طلبد كه  با وحدت و در كنار هم بودن ، خدمتگذار مردمان باشیم و مسئولان استان و مرکز هم توجه خاصی به مناطق دور افتاده و کمتر توسعه یافته داشته باشند
در این دیدار فرماندار پاوه ضمن تبریک هفته دولت وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان هدف از دیدار با امام جمعه را استفاده از رهنمودهای این عالم فقیه دانستند .

درپایان امام جمعه پاوه تابلویی را به رسم یاد بود و تقدیر از تلاشهای آقای ایده پور به ایشان اهد ا کردند

اهدای لوح

دیدار

دیدار

دیدار

2 پاسخ برای “آغازین برنامه هفته دولت در پاوه : دیدار مسئولین باحاج ماموستا قادری

  • آسو خان در تاریخ شهریور 6, 1393 گفت:

    آقای فاروق خسروی
    با نطرتان موافقم
    مطمئناً انجام کاری که سبب رضایت مردم شود رضایت خداوند را نیز به دنبال خواهد داشت
    امید که مسوولان و دولتمردان عزیز در این راستا حرکت نمایند.

  • فاروق خسروی در تاریخ شهریور 4, 1393 گفت:

    خدمت شما عزیزان عرض سلام و ادب داشته و خدمت دست اندر کاران وبسایت سلام پاوه نیز خسته نباشید عرض مینمایم من مطلبی را خواندم که در این مطلب نشان از این میداد که دولتی هایه عزیز به دیدار هم رفته و به هم خسته نباشید عرض می کنند از زمانی که من دست راست و چپم را تشخیص داده ام تا به امروز چنین بوده و قطع به یقین بعد از این نیز چنین خواهد بود که شما عزیزان دولتی از هم تشکر و قدر دانی نموده و به هم خسته نباشید می گویی حال سؤال من اینجاست که آیا شما باید به دیدار هم بروید و خودتان از خودتان تقدیر و تشکر کنید یا باید مردم از شما و یا آیا همکارانی که سالهاست در یک اطاق هستند و فقط میزشان یکی نیست و هر روز دارند هم دیگر را می بینند چرا باید این از اون و اون از این تشکر کند راستی اگر دولت مردان عزیز بخواهید به خودتان نمره قبولی بدهید و اگر بخواهید وجدانی به خودتان نمره بدهید هر یک از شماها چند خواهید گرفت آیا همه شما قبولید یا مردود و اگه قبولید با تبسره یا نه با نمراتی خوب به هر حال امیدوارم در این تشکر و تقدیراتی که به صورت نمادین خودتان از خودتان میکنید مردم را در نظر بگیرید که برایه کاری بهتان مراجعه نموده و کسی در دفترتان می گوید آقایه فلانی جلسه هست راستی در کارتان مردم برایتان مهم هستند یا خودتان وقت خوش بدرود