ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 08:19

آرش لهونی عصر امروز رسما فرماندار جوانرود می شود .

آرش لهونی عصر امروز رسما فرماندار جوانرود می شود .

به گزارش سلام پاوه : بنا بر اخبار رسیده به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه آقای آرش لهونی زره تن امروز راس ساعت 16 به عنوان فرماندار جوانرود معرفی می شود . آرش لهونی زره تن در حالی جایگزین مصطفی عظیمی می شود که برای لغو صدور حکم وی تلاشهای زیادی از سوی گروه خاصی […]

به گزارش سلام پاوه : بنا بر اخبار رسیده به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه آقای آرش لهونی زره تن امروز راس ساعت 16 به عنوان فرماندار جوانرود معرفی می شود .

آرش لهونی زره تن در حالی جایگزین مصطفی عظیمی می شود که برای لغو صدور حکم وی تلاشهای زیادی از سوی گروه خاصی صورت گرفت که این تلاشها ناکام ماند آرش لهونی زره تن اصالتاآرش لهونی اهل روستای خانقاه پاوه است که کارنامه درخشان وی در استان کردستان توانایی وی را ثابت می کند.

آرش لهونی کارشناس ارشد اقتصاد و دانشجوی دکتری اقتصاد بین الملل با سابقه عضویت دردوره دوم شورای اسلامی شهرسنندج ، عضو شورای عالی هلال احمر کشور ، مدیر کل نظام و تنظیم بودجه جمعیت هلال احمر کشور ، مشاور اقتصادی استاندار کردستان ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان از جمله کارنامه وی می باشد.

 

14 پاسخ برای “آرش لهونی عصر امروز رسما فرماندار جوانرود می شود .

  • حیدرساروئی در تاریخ بهمن 3, 1399 گفت:

    عرض سلام و احترام جناب دکترلهونی انسانی لایق کاردان ودست پاک است آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم

  • حیدرساروئی در تاریخ مهر 30, 1398 گفت:

    باسلام واحترام آقای لهونی مدیری لایق کاردان ودست پاک است

  • حیدرساروئی در تاریخ آبان 20, 1397 گفت:

    عرض ادب واحترام خاص پروردگارباری تعالی که همیشه
    انسانهای دست پاک وگشاده رووبااخلاص شناخته میشوندودارای درجات بالا درپیشگاه خداوندمتعال وبین
    اقشارجامع میباشندباآرزوی توفیق روزافزون برای آقای دکترآرش زره تن لهونی

  • زانیاراز جوانرود در تاریخ آذر 3, 1396 گفت:

    واقعا ارش لهونی خیلی خیلی نااشنا به وضع مردم هست و من خدم جوانرودی هستم از وقتی این یارو شده فرماندار وضع جوانرود ده برابر از لحاظ اقتصادی و فرهنگی و کلن همه چیز بهم ریخته تو زلزله هم اصن خیلی بدعمل کرد و نشون داد خیلی بدرد نخوره امیدوارم زود اخراج شه و فقط نزدیکای خدشو سرکار میزاره و استخدام میکنه

  • محمد شعبانی مریوانی در تاریخ دی 3, 1393 گفت:

    با سلام
    بی شک آرش لهونی از مدیران جوان و توانمند کوردستان بوده که امتحان خود را به طور عملی در استان کوردستان پس داده و اینکه آماده خدمت به هموطنان خود شده است.
    ضمن تبریک انتصاب شایسته ی ایشان ، امیدوارم منشاء خدمات شایسته ای برای هموطنان خوب و شریف جوانرودی باشند.

    محمد شعبانی

  • همشهری در تاریخ مهر 3, 1393 گفت:

    باسلام
    واقعا مایه افتخار و سربلندی هستش و انشالله پله ترقی بعدی این عزیز ما نماینده ششهرمون یا استاندار استانمون باشه

  • سعدی قادری در تاریخ شهریور 5, 1393 گفت:

    ضمن تبریک صمیمانه به جناب اقای دکتر ارش لهونی، امیدوارم با یاری خداوند متعال و با برنامه ریزی و مدیریت فرماندار محترم، همکاری مردم شریف منطقه و تعامل مسئولان، پیشرفت و توسعه پایدار جوانرود بیشتر و بهتر از گذشته شکل بگیرد.

  • ارش لهونی در تاریخ شهریور 1, 1393 گفت:

    بسیار سپاسگذارم . التماس دعا

  • فتح اله نجفی در تاریخ شهریور 1, 1393 گفت:

    پاوه – فتح اله نجفی
    اگر چنین مدیرانی انتخاب شوند اعتماد فی مابین مردم و دولت دوچندان خواهد شد :
    روند روبه افزایش آمار مشکلات در جامعه تا کنون ناشی از عدم توجه به تعیین یا انتخاب مدیرانی لایق ، توانا ، شایسته ، و مورد اعتماد ، امین و متعهد ، تحصیل کرده و .. در بین اقوام می باشد در صورتیکه دولت به این موارد توجه نماید اولاً اعتماد فی مابین مردم و دولت دوچندان و در ثانی جلو بسیاری از تخلفات و اختلاسها و دیگر مشکلات گرفته خواهد شد . همچنین در توسعه و ترقی جامعه و منطقه بسیار مؤثر واقع خواهد شد . به همین دلیل این انتخاب شایسته را به مردم فهیم و بزرگوار شهرستان جوانرود و نماینده محترم پاوه و اورامانات آقای دکتر منوچهری تبریک و آرزوی موفقیت برای آقای آرش لهونی را دارم امیدوارم ایشان بتوانند لیاقت خودرا بیشتر از آنچه در توان دارد در طبق اخلاص گذاشته و در ایجاد اشتغال و توسعه و رفع محرومیتها و نیاز مردم شهرستان جوانرود تلاش دوچندان را بنمایند ..

  • یسرا صالحی در تاریخ مرداد 31, 1393 گفت:

    بسیار خوشحالم.واقعا اقای لهونی لیاقتش رو داره.

  • پاوه ای در تاریخ مرداد 30, 1393 گفت:

    تربیت خانوادگی ، علم وایمان ،تجربه و خلق حسنه آرش لهونی هدیه ایست که مردم شهرستان پاوه به عزیزان جوانرودیشان صمیمانه
    تقدیم می کنند ؛ انشاالله مایه ی خیر وبرکت وتقویت همدلی وهمنوایی دراورامانات و توسعه همه جانبه در راستای ملی ومنطقه ای باشد . به مردم شریف جوانرود تبریک گفته وبرای آرش عزیز دوست داشتنی از بارگاه احدیت تمنای سلامتی و موفقیت دارم

  • سراج در تاریخ مرداد 30, 1393 گفت:

    خیلی عالی .خبر خوشحال کننده ای بود . امیدوارم که موفق باشند .

  • ادریس رحمانی در تاریخ مرداد 30, 1393 گفت:

    با سلام . واقعا اقای لهونی از مدیران کارا و توانمند و همچنین دارای تحصیلات عالی . ما باید به داشتن چنین افراد و مدیران مفتخر باشیم که بعنوان فرماندار جوانرود معرفی میشود و فردی ذلسوز و خدمتگذار می باشد به امید موفقیت ایشان در شهرشتان جوانرود .
    ادریس رحمانی از باینگان 09183579720

  • حمید جوانرودی در تاریخ مرداد 30, 1393 گفت:

    با سلام . واقعا اقای لهونی از مدیران کارا و توانمند و همچنین دارای تحصیلات عالی . ما باید به داشتن چنین افراد و مدیران مفتخر باشیم . به امید موفقیت ایشان .