ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 10:03

آتش نشانان شهرداری پاوه در مراسمی تجلیل شدند .

آتش نشانان شهرداری پاوه در مراسمی تجلیل شدند .

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی روز دوشنبه در مراسمی با حضور فرماندار ، شهردار ، فرمانده سپاه ، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای اسلامی شهر و شورای اداری ، آتش نشانان شهرداری پاوه تجلیل شدند . به گزارش خبرنگار پاوه ، سلام خسروی در این مراسم […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی روز دوشنبه در مراسمی با حضور فرماندار ، شهردار ، فرمانده سپاه ، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای اسلامی شهر و شورای اداری ، آتش نشانان شهرداری پاوه تجلیل شدند .

به گزارش خبرنگار پاوه ، سلام خسروی در این مراسم گفت : هم اکنون اکیپ های آتش نشان با سه دستگاه ماشین آتش نشانی مجهز در مرکز آتش نشانی و روز ایمنی 1خدمات ایمنی شهرداری پاوه به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات به همشهریان در حوادث و سوانح احتمالی هستند.

وی با اشاره به اینکه پاوه به عنوان یک شهر مرزی کار آتش نشانی در آن بسیار حساس و خطیر است افزود: می طلبد شهروندان در راستای خدمات رسانی سریع و به موقع با این دستگاه خدمات رسان همکاری داشته باشند و در مواقع ضروری و نیاز با سامانه 125 تماس حاصل نمایند.

شهردار پاوه در ادامه این مراسم به اجرای مانور آتش نشانی و ایمنی در مدرسه دبستان سلمان فارسی اشاره کرد و اظهار داشت : آتش نشانان شهرداری به موقع در محل حضور و حریق نمادین را اطفاء نمودند .

خسروی هدف از اجرای چنین برنامه و مانورهایی را آمادگی کامل ایستگاه آتش نشانی شهرداری در مقابله با حوادث احتمالی و توانمند سازی آتش نشانان عنوان کرد و خاطر نشان کرد : مأمورین آتش نشانی باید هر زمان آمادگی لازم برای مواجه با خطر را داشته باشند .

در پایان این مراسم با اهدای لوایح و هدایا از آتش نشانان شهرداری پاوه تجلیل شدند .

رژه ناوگان خودرویی آتش نشانی شهرداری در معابر سطح شهر از دیگر برنامه های مهم این روز بود .

روز ایمنی 3