ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 10:19

رقابت ۱۴۵۱ داوطلب پاوه ای در اولین کنکور زمستانی

رقابت ۱۴۵۱ داوطلب پاوه ای در اولین کنکور زمستانی

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان پاوه عنوان کرد:۱۴۵۱ داوطلب در شهرستان پاوه در آزمون کنکور شرکت خواهند کرد. سعدی فتاحی مدیر آموزش و پرورش پاوه و نماینده تام الاختیارسازمان سنجش در شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه جزئیات برگزاری کنکور در […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان پاوه عنوان کرد:۱۴۵۱ داوطلب در شهرستان پاوه در آزمون کنکور شرکت خواهند کرد.

سعدی فتاحی مدیر آموزش و پرورش پاوه و نماینده تام الاختیارسازمان سنجش در شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه جزئیات برگزاری کنکور در شهرستان پاوه را تشریح کرد و گفت: در اولین کنکور زمستانی۱۴۵۱ داوطلب در دو روز  از صبح امروز در شهرستان پاوه شرکت میکنند.

وی افزود: با توجه به اینکه از امسال کنکور به شیوه جدید برگزار می گردد در نوبت اول که ۲۹ و ۳۰ دی ماه برگزار می گردد تعداد ۱۴۵۱ داوطلب در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، ریاضی، انسانی، زبان و هنر به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان پاوه گفت؛ از این تعداد ۶۴۱ نفر تجربی ۹۶ نفر زبان ، ۱۰۴ نفر ریاضی ۵۹۵ نفر علوم انسانی و ۱۴ نفر در گروه آزمایشی هنر در کنکور سراسری شرکت کرده اند.

فتاحی خاطرنشان کرد؛ ۱۵حوزه آزمون درشهرستان پاوه آماده شده و۲۵۰ نفر از فرهنگیان شهرستان مسئولیت برگزاری آزمون را بر عهده گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش پاوه افزود: از ۱۴۵۱ نفر شرکت کننده در کنکور پاوه ۷۵۰ دختر و ۷۰۱ پسر شرکت دارند.

وی در پایان از فرماندارشهرستان، نیروهای امنیتی و اعضای شورای اداری و تامین به خاطر همکاری های همیشگی در برگزاری کنکور تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است فرماندار پاوه جمعی از مدیران صبح امروز با حضور در حوزه های برگزاری کنکور از روند برگزاری این رقابت بازدید کردند.