ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 15:51

کشف ۲۶ قبضه کلت کمری و مهمات در مرز پاوه

کشف ۲۶ قبضه کلت کمری و مهمات در مرز پاوه

به گزارش سلام پاوه : فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: مرزبانان هنگ مرزی پاوه، ۲۶ قبضه کلت کمری و ۵۳ تیغه خشاب مربوطه و یک‌هزار و ۹۴۹ عدد فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سردار کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای مبارزه […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: مرزبانان هنگ مرزی پاوه، ۲۶ قبضه کلت کمری و ۵۳ تیغه خشاب مربوطه و یک‌هزار و ۹۴۹ عدد فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سردار کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، مرزداران همیشه بیدار این فرماندهی در هنگ مرزی «پاوه»، طی یک کار اطلاعاتی پیچیده و رصدهای فنی به یک دستگاه خودرو مظنون و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی ادامه داد: مرزبانان در بازرسی فنی از خودرو توقیفی؛ ۲۶ قبضه کلت کمری و ۵۳ تیغه خشاب مربوطه و یک‌هزار و ۹۴۹ عدد فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: مرزداران زحمتکش استان کرمانشاه با تیزبینی و درایت، بر مرزهای حوزه استحفاظی اشراف کامل داشته و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و قاچاق انواع کالا و عبور و مرور غیرمجاز از مرزها می‌شوند.

عکس : آرشیو

یک پاسخ برای “کشف ۲۶ قبضه کلت کمری و مهمات در مرز پاوه

  • پ در تاریخ دی 13, 1401 گفت:

    با افردانی که اسلحه قاچاق می آورند برخورد قانونی شود و تشکر می کنیم از کلیه نیروهای امنیتی