ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 05:06

تحقق یک مطالبه ۴ ساله مردم پاوه /استخر سرپوشیده پاوه سرانجام راه اندازی شد

تحقق یک مطالبه ۴ ساله مردم پاوه /استخر سرپوشیده پاوه سرانجام راه اندازی شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه گفت ؛ با پیگیری های مداوم فرماندار پاوه سرانجام تنها استخر سرپوشیده پاوه مجددا بعد از ۴ سال راه اندازی شد. سعدی توفیقی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت؛ استخر سرپوشیده پاوه بعد از چهار سال تعطیلی با هماهنگی و پیگیری و […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه گفت ؛ با پیگیری های مداوم فرماندار پاوه سرانجام تنها استخر سرپوشیده پاوه مجددا بعد از ۴ سال راه اندازی شد.

سعدی توفیقی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت؛ استخر سرپوشیده پاوه بعد از چهار سال تعطیلی با هماهنگی و پیگیری و تلاشهای دکتر رستمی فرماندار محترم و موافقت مدیرکل محترم ورزش و جوانان از طریق مناقصه عمومی در قالب ماده ۲۷ واگذاری بخشی از اماکن دولتی به سرمایه گذار تحویل داده شد.

وی افزود؛ پس از چند ماه عملیات تخریب و بازسازی استخر پروژه با مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان به پایان رسید و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه با اشاره به اقدامات اساسی در بازسازی این پروژه گفت ؛از جمله کار های انجام شده می توان به تخریب کامل کاسه استخر ، لوله گزاری جدید ،کاشی و سرامیک کاری کل استخر ، پی وی سی سقف تعویض و نصب پنجره دو جداره، ساخت و نصب کمد، ساخت دوش و سرویس بهداشتی ، ساخت استخر بچه جکوزی و حوض آب سرد ،گرمایش از کف کل استخر احداث موتور خانه جدید می توان اشاره کرد.

گفتنی است آئین افتتاحیه این استخر فردا برگزار خواهد شد و شهروندان می توانند با گرفتن سانس از این استخر بهره ببرند.