ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 21:23

تاکید فرماندار پاوه بر رونق بازار با رفع محدودیت های اقتصادی

تاکید فرماندار پاوه بر رونق بازار با رفع محدودیت های اقتصادی

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه در بازدید از اداره تعزیرات حکومتی پاوه بر توجه هرچه بیشتر به رفع محدودیت و مانع زدایی در بخش اقتصادی و رونق بازار پاوه تاکید کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در راستای بازدیدهای سرزده فرماندار از ادارات پاوه دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه از اداره تعزیرات […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه در بازدید از اداره تعزیرات حکومتی پاوه بر توجه هرچه بیشتر به رفع محدودیت و مانع زدایی در بخش اقتصادی و رونق بازار پاوه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در راستای بازدیدهای سرزده فرماندار از ادارات پاوه دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه از اداره تعزیرات حکومتی پاوه بازدید و با کارکنان و رئیس این اداره دیدار و گفتگو کرد.

حامد ترکاشوند رئیس تعزیرات حکومتی پاوه در این دیدار از حمایت های فرماندار پاوه به پاس در اختیار قرار دادن ساختمان قدردانی کرد و گزارش عملکرد این سازمان را در این چند مدت ارائه داد.

فرماندار پاوه نیز در این بازدید با نگاهی توسعه گرا و تحول آفرین در بخش اقتصادی و رفع محدودیت و مانع زدایی در این زمینه گفت ؛ انتظار داریم اداره تعزیرات شهرستان در خصوص رفع ظن قاچاق از کالاهای مصرفی و موردی که وصف تجاری و قاچاق ندارد همکاری هرچه بیشتری با مردم و بازاریان داشته باشد.

دکتر اردشیر رستمی توجه به توسعه بازارچه های مرزی شهرستان و رونق بازار را از جمله اهداف خود در شهرستان دانست.