ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 02:12

تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی برای اصناف شهرستان پاوه

تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی برای اصناف شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه از پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی کم بهره و طولانی مدت برای بازاریان و اصناف شهرستان پاوه خبر داد و گفت این تسهیلات در اختیار بازاریان و اصناف دارای پروانه کسب قرار می‌گیرد. اردشیر رستمی این خبر را صبح امروز در جلسه ای که با حضور معاونت اداره‌ کل […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه از پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی کم بهره و طولانی مدت برای بازاریان و اصناف شهرستان پاوه خبر داد و گفت این تسهیلات در اختیار بازاریان و اصناف دارای پروانه کسب قرار می‌گیرد.

اردشیر رستمی این خبر را صبح امروز در جلسه ای که با حضور معاونت اداره‌ کل صمت استان کرمانشاه ، مسئولان اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان پاوه و نمایندگان صنوف مختلف در فرمانداری برگزار شد اعلام کرد و گفت: این تسهیلات با هدف کمک به اصناف و بازاریان شهرستان است که در این ایام متضرر شدند.

دکتر رستمی با اشاره به مشکلات اصناف شهرستان پاوه گفت: مهمترین مشکل اصناف شهرستان کمبود و نبود نقدینگی است که با پیشنهاد و پیگیری انجام داده شده و تایید دکتر باقرخانی معاون اداره کل صمت، تسهیلات کم بهره و مدت دار به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان در اختیار صاحبان مجوز کسب و کار شهرستان قرار خواهد گرفت . این تسهیلات با اولویت مشاغل تولیدی و خدماتی و فنی شهرستان و در اولویت دوم در اختیار مشاغل توزیعی قرار خواهد گرفت. که امیدواریم قسمتی از مشکلات آنها حل شود.

وی با قدردانی از همراهی بازاریان و اصناف شهرستان با نظام در ادوار مختلف گفت: در جریانات اخیر آمار جرائم و پلمپ واحدهای صنفی در شهرستان پاوه صفر بوده و این افتخار کسبه و مسئولین شهرستان است.

در این جلسه رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه از بذل توجه فرماندارپاوه و معاونت اداره‌ کل صمت استان بابت همراهی با اصناف شهرستان و عدم انجام حتی یک مورد پلمپ واحدهای صنفی در جریانات اخیر قدردانی کرد و از همراهی کسبه و اصناف با مسئولان قدردانی کرد.

بهروز شفیعی با قول مساعد به فرماندار پاوه اظهار امیدواری کرد: تسهیلات اعلام شده در اسرع وقت در اختیار اصناف و بازاریان شهرستان قرار گیرد.