ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 09:46

دستگیری شکارچیان غیرمجاز گراز در پاوه

دستگیری شکارچیان غیرمجاز گراز در پاوه

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره محیط زیست پاوه از کشف و ضبط یک راس گراز وحشی و چند نفر شکارچی غیر مجاز با تلاش مامورین انتظامی پاسگاه شمشیر خبر داد. محمد اخگرزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: روز جمعه مامورین انتظامی پلیس اطلاعات و امنیت در معیت مامورین انتظامی ایست و […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره محیط زیست پاوه از کشف و ضبط یک راس گراز وحشی و چند نفر شکارچی غیر مجاز با تلاش مامورین انتظامی پاسگاه شمشیر خبر داد.

محمد اخگرزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: روز جمعه مامورین انتظامی پلیس اطلاعات و امنیت در معیت مامورین انتظامی ایست و بازرسی شمشیر چند نفر شکارچی غیر مجاز با دو قبضه اسلحه شکاری برنو اقدام به شکار یک راس گراز وحشی کرده بودند با هماهنگی دادستان محترم پاوه دستگیر شدند.

وی افزود: پس از دستگیری با هماهنگی آقای صحرائی اسلحه های مکشوفه ضبط و ادوات و شکار لاشه شکار شده گراز تحویل مامورین اجرایی محیط زیست گردید.

اخگرزاده در ادامه از حمایت های قضایی دادستان پاوه و مامورین پرتلاش ایست بازرسی و پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی به جهت همکاری زیست محیطی تقدیر نمود.