ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 05:37

محمد هادی زامیاد به عنوان بخشدار مرکزی پاوه معرفی شد/عکس

محمد هادی زامیاد به عنوان بخشدار مرکزی پاوه معرفی شد/عکس

به گزارش سلام پاوه: با حضور دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه و جمعی از اعضای شورای اداری ، مدیر دفتر امام جمعه پاوه، مدیر دفتر نماینده اورامانات بخشدار مرکزی پاوه معرفی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: فرماندار پاوه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی پاوه گفت: مسئولیت ها مکانی برای یک آزمایش هستند لذا […]

به گزارش سلام پاوه: با حضور دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه و جمعی از اعضای شورای اداری ، مدیر دفتر امام جمعه پاوه، مدیر دفتر نماینده اورامانات بخشدار مرکزی پاوه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: فرماندار پاوه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی پاوه گفت: مسئولیت ها مکانی برای یک آزمایش هستند لذا انسان گاهی با قرار دادن این مسئولیت ها بین خود و خدای خود کسب فضیلت می کند و گاهی این میدان مسئولیت ها تبدیل به بدترین میدان ها خواهد شد.

اردشیر رستمی افزود: جلسه امروز ما جلسه تودیع و معارفه نیست بلکه تکریم دو همکار عزیرمان است که هر دوی آنها افراد شناخته شده و توانایی هستند که هر چه از خوبی و توانایی های آنها بگوییم کم گفته ایم.

وی اظهار داشت: انسان یک روزی مسئولیت را میگیرد و روزی هم تحویل خواهد داد و آنچه در این بین مهم است جلب رضایت خدا و مردم است که بالاترین افتخار است.

فرماندار پاوه در ادامه افزود: آقای نصری فردی توانمند و حقا و انصافا خصوصیات خوب اخلاقی و توانایی های مدیریتی ایشان نه بر من پوشیده است نه بر دیگران و حتما در فرمانداری و نزدیک به خود بنده به عنوان مسئول بازرسی از توانایی ها ایشان بهره خواهم برد.

وی ادامه داد: آقای زامیاد در دوران مسئولیت خود در بخشداری باینگان به بهترین نحو وظایف خود را انجام دادند. همدلی مثال زدنی شورا و شهرداری و سایر ادارات در بخش باینگان برای انجام امورات بخش موید این حرف بنده است.

دکتر رستمی گفت: اگر بخشدار نتواند مشکلات بخش را حل نماید و سرریز مشکلات به فرماندای بیاید پذیرفتنی نیست چرا که بیشتر مشکلات مردم در بخشداری باینگان حل و فصل میشد و ما کمترین مراجع به فرماندای را از بخش باینگان داشتیم و این نشان دهنده پای کار بودن آقای زامیاد بود.

فرماندار پاوه افزود: در سفر استاندار به بخش باینگان لطف مردم فراتر از انتظار بود و آقای زامیاد به خوبی این جایگاه را معنی کرده بود. لذا بنده ضمن تشکر از آقای زامیاد به پاس خدمتشان در بخشداری باینگان انتصاب ایشان را به سمت بخشدار مرکزی شهرستان پاوه تبریک عرض می نمایم.

محمد ریوگار نصری بخشدار سابق مرکزی در سخنانی اعلام کرد: خدا را شاهد میگیرم از هیچ گونه تلاشی برای خدمتگزاری دریغ نکرده ام و در طول جهار سال خدمتم به عنوان بخشدار مرکزی خدا را شاهد می گیرم که برای خدمتگزاری هیچ گونه کوتاهی نکرده ام و خداوند را همیشه ناظر بر اعمال خویش دیده ام.

وی افزود: در این مدت بدور از یک سری مسائل و حواشی و تنها در راستای توسعه شهرستان گام برداشته ام و سعی کرده ام که با تعامل از ظرفیت های موجود شهرستان فعالیت ها را پیش ببرم.

نصری در ادامه افزود: در زمینه فعالیت ها و عملکرد نیز رضایت قلبی ندارم چرا که انتطار این بود بهتر از این باید عمل می کردم. سعی ام بر این بود که با مواجه با مشکلات؛ بیشتر بشنوم و از نزدیک ببینم و در نهایت با مشورت خوب فکر کنم و بعد به تصمیم گیری خوبی برای رفع آن مشکلات برسم.

وی اظهار داشت: اگر توفیقی حاصل شده است با همراهی و همکاری مردم و مسئولین بوده است، و اگر کوتاهی به عمل آمده ناخواسته و تلاش ما بر این بوده که در خدمت مردم باشم.

نصری افزود: من دانش آموخته سیاسی هستم و قدرت رسانه را درک می کنم اما با دید تبلیغات و یا خود را نشان دادن؛ به سمت رسانه نرفته ام و وامدار هیچ شخص خاصی نبوده ام و بنا به شرایطی که داشتم سعی کرده ام تعامل خوبی داشته باشم. لذا از ته دل خوشحالم که این مسئولیت از دوش من برداشته شد و باور دارم توسعه را قبول دارم تغییرات هم در حوزه مدیریتی نیاز است و اقای زامیاد هم یکی از گزینه های خوب بوده است.

وی افزود دهیاران هرکدام در زمینه های مختلف استعداد و تواتایی خاصی در رفع مشکلات دارند این دوستان افرادی متعهد خلاق و توانمند هستند و می توانم بگویم در طول این جهار سال شاید تنها سرمایه من همین دوستی و رفاقت با این دوستان دهیار بوده است.

در ادامه بخشدار سابق بخش باینگان نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه اظهار داشت : امیدوارم در پست جدید و خدمتگزاری جدید با تمام تلاش و با عمل در وهله اول رضایت خدا و در وهله دوم رضایت خلق خدا را کسب کنم.

هادی زامیاد ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که در این مسیر یاری رسان وی بوده اند گفت: امیدوارم در بخش مرکزی در کنار اعضای شورای اداری و حمایت های مردم بتوانم منشا خبر و خدمت باشم. و جواب اعتماد ها را با کار و عمل بدهم.

در پایان مراسم از زحمات محمد ریوگار نصری تجلیل شد و محمد هادی زامیاد به عنوان بخشدار مرکزی پاوه معرفی شد.

2 پاسخ برای “محمد هادی زامیاد به عنوان بخشدار مرکزی پاوه معرفی شد/عکس

  • پ در تاریخ شهریور 14, 1401 گفت:

    آقای نصری فردی صادق فاقد تملق بوده است . فردی خدمتگذار صادق در کلیه کارها انقلابی فرهنگی دلسوز بود انشا… در آینده نزدیک بعنوان معاونت فرمانداری منصوب شود .

  • باینگان در تاریخ شهریور 14, 1401 گفت:

    سلام تبریک عرض می نماییم محمد هادی زامیاد بعنوان بخشدار مرکزی پاوه ،آقای محمد هادی زامیاد بخشدار بخش باینگان بود فردی فرهنگی انقلابی زحمتکش خادم خدمتگذار بود . در ضمن خودش را بعنوان بخشدار نمی دانست بعنوان فردی دلسوز می دانست که باقیات الصالحاتی را در منطقه داشته و به بخش باینگان خدمت نماید .