ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 08:57

چرا ناکارآمدان تدبیر و امید برکنار نمی‌شوند؟/صهیب زربان

چرا ناکارآمدان تدبیر و امید برکنار نمی‌شوند؟/صهیب زربان

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه: در حالی دولتمردان تدبیر و امید استان کرمانشاه را با سرافکندگی با «رتبه دوم شاخص فلاکت کشور» به دولت رئیسی تقدیم کردند و به تبع رتبه ۱۳ اشتغال و بیکاری شهرستان پاوه(بر اساس آمار آن زمان دفتر استانداری) نیز ارمغان آنها برای دولت جدید در پاوه بود اما پس از یک […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه: در حالی دولتمردان تدبیر و امید استان کرمانشاه را با سرافکندگی با «رتبه دوم شاخص فلاکت کشور» به دولت رئیسی تقدیم کردند و به تبع رتبه ۱۳ اشتغال و بیکاری شهرستان پاوه(بر اساس آمار آن زمان دفتر استانداری) نیز ارمغان آنها برای دولت جدید در پاوه بود اما پس از یک سال و اندی از عمر دولت جدید هنوز دخالت های بیرونی، کدخدا منشی و دست به دامان شدن شخصیت‌ها و.‌‌.. مانع عزل ناکارآمدان شده است و ما امروز نه تنها عزل آنها را نمی بینیم بلکه جوری رفتار می‌کنند که انگار ما بدهکار آنها هستیم!!!

عده ای نیز به راحتی شعار شایسته سالاری را از هر جناح و جریانی را سر می‌دهند ولی نمی‌گویند دولت گذشته از مدیران ارشد گرفته تا حتی نیروهای خدماتی جریان مخالف خود را حذف کردند و کسی صدایش درنیامد! اما اگر دولت جدید مدیری را کنار بگذارد زمین و زمان را بهم می‌دوزند چرا؟

جالبتر اینکه این مدیران مشکلات گذشته را فراموش کرده و حتی در روز خبرنگار ،خبرنگارانی که ناکارآمدان و بانیان وضع موجود را نقد می‌کنند به عنوان باج گیر و …. خطاب می‌کنند.

باید تاسف خورد هنوز در این چرخه معیوب مدیریت استان شاهد جولان افرادی هستیم که نه تنها به دولت جدید پایبند نیستند بلکه از مخرب ترین افراد در حذف شایستگان در دولت گذشته بوده اند اما همچنان بر کرسی ریاست تکیه زده اند! یادمان نرود چه افراد توانمند و دلسوزی بدلیل همسویی با دولت بهار توسط همین افراد حتی از شهرستان خود به استان رانده شدند ولی الان که نوبت دولت جدید شد همه ادعای روشنفکری دارند و شعار سر می دهند مهم نیست اصولگرا و اصلاح طلب و…مهم شایسته سالاری است !!! پس چرا این شایسته سالاری در ۸ سال تدبیر و امید فراموش شد و کسی دم نزد؟؟؟

حال باید منتظر ماند و دید تا کی صدارت بانیان وضع موجود در استان ما با منفی ترین آمارها و ارقام ها ادامه خواهد داشت و آیا ذی نفوذان و نمایندگان و… اجازه خواهند داد دولت جدید نیز مدیران خود را منصوب کند؟

جناب آقای استاندار امید است با شناخت و تسلط بیشتر بر مسائل استان از ابتدایی ترین نقطه تحول استان که همانا تغییر مدیران ناکارآمد در دولت گذشته می باشد به جد وارد عمل شده و اجازه دخالت و رایزنی جهت ابقاء این مدیران را به کسی ندهید در غیر اینصورت باید دوباره برای استان کرمانشاه سریال تکراری و الفاتحه مع الصوات را خواند

یک پاسخ برای “چرا ناکارآمدان تدبیر و امید برکنار نمی‌شوند؟/صهیب زربان

  • خبات احمدی در تاریخ مرداد 30, 1401 گفت:

    نمونه واضح در پاوه و جوانرود مدیران ادارات که فعلا باقی هستن.
    در روانسر فرماندار بومی که حتی توانایی اداره یک روستا ۵۰خانواری ندارد همچنان برقراره. بخشدار شاهو برقراره هنوز.مشاوران فرماندار لهونی با رفتنش می‌شوند مشاوران همزمان فرمانداروقت جوانرود و نماینده فعلی که با فتن فرماندار جوانرود و آمدن آقای نقشبندی احتمال تبدیل شدن مشاوران به بخشداران شرویته بالا گرفته.
    واقعا دولت یا قحط الرجال داره یا اینایی که هر دم با دولتی هستن دارن بهمون دروغ میگن که هنوز بعد ۸ سال و ۳ دولت هستن