ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 13:41

توقیف بیش از یکصد دستگاه خودرو حامل کولبران در پاوه

توقیف بیش از یکصد دستگاه خودرو حامل کولبران در پاوه

به گزارش سلام پاوه :دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از توقیف بیش از یکصد دستگاه خودروی حامل کولبران غیر بومی در پاوه خبر داد. نوید صحرایی امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان پاوه گفت ؛از بدو اجرای دستور قضایی صادره مبنی بر جلوگیری از ورود کولبران غیربومی به شهرستان و ایجاد جدار مرزی […]

به گزارش سلام پاوه :دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از توقیف بیش از یکصد دستگاه خودروی حامل کولبران غیر بومی در پاوه خبر داد.

نوید صحرایی امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان پاوه گفت ؛از بدو اجرای دستور قضایی صادره مبنی بر جلوگیری از ورود کولبران غیربومی به شهرستان و ایجاد جدار مرزی در پاوه، با تلاش مأمورین خدوم نظامی و انتظامی، بیش از یکصد دستگاه خودرو حامل کولبران توقیف گردیده است.

دادستان پاوه با بیان اینکه انسداد مرز و اجرای طرح ممانعت از ورود کولبران غیربومی تا حصول ساماندهی نوار مرزی از سوی دولت در آینده ادامه دارد افزود؛ حسب گزارش های واصله و بررسی میدانی به عمل آمده، امنیت و آسایش در سطح منطقه بیش از پیش افزایش یافته و همین امر موجب رضایتمندی و آرامش مردم شریف پاوه و دیگر شهرهای مرزی از جمله نوسود گردیده است.

صحرایی تاکید کرد ؛اولویت ما تأمین امنیت، نظم و آرامش در شهرستان است و با حداکثر توان و استفاده از ظرفیت های قانونی و جایگاه مدعی العمومی و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و رعایت حقوق عامه و همچنین حفظ امنیت اقتصادی کشور، با همه ی انواع مظاهر قاچاق اعم از خرد و کلان مقابله خواهیم کرد و هیچ اغماضی نخواهیم داشت.

وی از مردم شریف شهرستان پاوه نیز به دلیل حمایت و همکاری در راستای اجرای طرح مذکور قدر دانی کرد

2 پاسخ برای “توقیف بیش از یکصد دستگاه خودرو حامل کولبران در پاوه

  • ناشناس در تاریخ خرداد 10, 1401 گفت:

    سلام علیکم بنده یک کولبرم هیچ شغلی بلد نیستم جز کولبری تو این گرانی وافزایش تورم چگونه خرج خانواده ام رابدم یک خانواده چهار نفره جناب دادستان حرف شما متین ولی ایا خبر از جیب خالی ما دارید وقتی یک کولبر را می کشید جان بچه ات برید بچه هاشم بکشید چون کسی نیست خرجش دهد تنها امید جوانان اورامانات همین مرز هستش ایا جز این مرز شغل دیگری در منطقه می بینی اقای دادستان

  • امیرشهریاری در تاریخ خرداد 10, 1401 گفت:

    سلام تشکروافرمیکنم ازدادستان محترم ،امیدواریم دوباره شاهدبازگشت امنیت وآسایش به شهرستان باشیم.