ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 03:44

بلوار بزرگ پاوه عملیاتی می شود/طراحی بلوار ورودی شرقی شهر در مراحل پایانی

بلوار بزرگ پاوه عملیاتی می شود/طراحی بلوار ورودی شرقی شهر در مراحل پایانی

به گزارش سلام پاوه :شهردار پاوه از مراحل پایانی کار مطالعات طراحی بلوار ورودی شهر پاوه از سمت شرقی خبر داد. مهندس سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه از رو به اتمام بودن مطالعات طراحی بلوار ورودی شرقی شهر توسط مهندسین مشاور طرف قرارداد شهرداری و شروع عملیات اجرایی احداث بلوار در آینده […]

به گزارش سلام پاوه :شهردار پاوه از مراحل پایانی کار مطالعات طراحی بلوار ورودی شهر پاوه از سمت شرقی خبر داد.

مهندس سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه از رو به اتمام بودن مطالعات طراحی بلوار ورودی شرقی شهر توسط مهندسین مشاور طرف قرارداد شهرداری و شروع عملیات اجرایی احداث بلوار در آینده نزدیک خبر داد.

وی افزود: فاز اجرایی طراحی بلوار ورودی شرقی شهر در اوایل آذر ماه سال گذشته با تحویل زمین به شرکت مهندسین مشاور طرف قرارداد شهرداری (برنده مناقصه پروژه طراحی بلوار ورودی شهر) شروع شد و اکنون طراحی آن در مرحله نهایی بوده و به زودی به مراجع ذیصلاح جهت طی مراحل قانونی تصویب ارسال خواهد شد.

شهردار پاوه افزود: در آینده نزدیک پروژه احداث بلوار بزرگ پاوه برابر نقشه‌های مصوب مربوطه از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار خواهد شد و عملیات اجرایی احداث بلوار شروع خواهد شد.

گفتنی است با الحاق چهار روستای نسمه ، سرکران ، چورژی و دوریسان شهر پاوه از لحاظ طولی گسترش یافت و بلوار جانبازان پاوه جوابگوی این موضوع نیست و می بایست در ابتدای محدوده شهر در تقسمات جدید یک بلوار در خور و شان شهر پاوه ساخته شود.

 

2 پاسخ برای “بلوار بزرگ پاوه عملیاتی می شود/طراحی بلوار ورودی شرقی شهر در مراحل پایانی

  • رحمانی در تاریخ اردیبهشت 3, 1401 گفت:

    محل جلسه کجاست که هنوز تکنولوژی ویدیو پروژکتور به آنجا نرسیده؟!؟!

  • خسرو در تاریخ اردیبهشت 1, 1401 گفت:

    باسلام.
    شهرداری هر وقت توانست از ساخت و ساز حریم ورودی های شرق و غرب جلوگیری کند آن وقت هم بلوار درخور شهر را هم احداث خواهد کرد.
    با حرف زدن فکر نکنم بلواری در خور ساخته شود.
    این خط و این نشان …