ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 15:01

اسکان روزانه ۷۰ خانوار مهمان در مدارس شهرستان پاوه

اسکان روزانه ۷۰ خانوار مهمان در مدارس شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه؛ مدیر آموزش و پرورش پاوه گزارشی از فعالیتهای انجام شده توسط ستاد اسکان و خدمات شهرستان را ارائه داد و از اسکان روزانه ۷۰ خانوار در مدارس پاوه خبر داد. سعدی فتاحی در گفتگو با سلام پاوه در این خصوص گفت: علیرغم اعلام فرمانداری شهرستان در جلسه ی خدمات سفرهای نوروزی […]

به گزارش سلام پاوه؛ مدیر آموزش و پرورش پاوه گزارشی از فعالیتهای انجام شده توسط ستاد اسکان و خدمات شهرستان را ارائه داد و از اسکان روزانه ۷۰ خانوار در مدارس پاوه خبر داد.

سعدی فتاحی در گفتگو با سلام پاوه در این خصوص گفت: علیرغم اعلام فرمانداری شهرستان در جلسه ی خدمات سفرهای نوروزی مورخ ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ مبنی بر عدم مسئولیت آموزش و پرورش شهرستان پاوه در زمینه ی اسکان نوروزی مسافران و واگذاری این امر به اداره ی میراث فرهنگی و ایرانگردی ،این مدیریت اقدام به آماده سازی تعداد ۷ باب از بهترین مدارس و فضاهای آموزشی خود در سطح شهر در راستای اسکان مسافران نوروزی نمود.

وی افزود؛هر کدام از این مدارس دارای ۱۰ اتاق اسکان می باشند و اضافه بر اینها سالنها و نمازخانه ها هم آماده شده است.

سعدی فتاحی ادامه داد و گفت: در طول شبانه روز بیش از ۷۰ خانوار از اول نوروز اسکان داده شده اند و ۱۵ نفر از پرسنل اداری هم امورات مراکز اسکان و راهنمایی مسافران را عهده دار هستند.

مدیر آموزش و پرورش گفت: مدرسه ی ۱۲ فروردین واقع در سه راهی دوریسان به عنوان ستاد مرکزی اسکان در نظر گرفته شده است و در حال فعالیت می باشد.

فتاحی افزود: بنر ها و تراکت هایی جهت راهنمایی مسافرین در ورودی ها و محلهای اسکان نصب گردیده است و نیز نقشه ی راه و محلهای اسکان برای استفاده ی مسافران تهیه و چاپ گردیده است.

وی تعرفه ی استفاده از امکانات اسکان شهرستان را مطابق با ابلاغ اداره کل آموزش و پرورش (۴۰ هزار تومان برای فرهنگیان و ۱۲۰ هزار تومان برای غیر فرهنگیان) اعلام کرد.