ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 09:45

سه مدرسه در شهرستان پاوه افتتاح شد/عکس

سه مدرسه در شهرستان پاوه افتتاح شد/عکس

به گزارش سلام پاوه :به مناسبت ایام الله دهه ی مبارک فجر ۳ مدرسه در شهرستان پاوه با ارزش ریالی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه ،طی مراسمی در سومین روز از ایام الله دهه ی مبارک فجر ، مدرسه ی ۶ کلاسه ی شهدای نوریاب پاوه افتتاح و […]

به گزارش سلام پاوه :به مناسبت ایام الله دهه ی مبارک فجر ۳ مدرسه در شهرستان پاوه با ارزش ریالی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ،طی مراسمی در سومین روز از ایام الله دهه ی مبارک فجر ، مدرسه ی ۶ کلاسه ی شهدای نوریاب پاوه افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم که با حضور معاونت توسعه و پشتیبانی استانداری ، مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، سرپرست فرمانداری پاوه و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد، فتاحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در ابتدای مراسم ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و مسئولین امر مدرسه سازی در استان و کشور گفت: مردمان خونگرم شهرستان پاوه خدمات انقلاب را همواره به یاد خواهند داشت و دست مسئولینی که به هر طریقی به این مردم خدمت کنند را به گرمی می فشارند.

در ادامه مدیر کل نوسازی مدارس استان هم در ادامه به اهمیت منطقه ی شهرستان و دغدغه ای مسئولین نظام در جهت رفع مشکلات مردم پرداخت و گفت: علاوه بر پروژه ی نوریاب ، مدرسه ی خیر ساز ۱۲ فروردین دوریسان هم آماده و تجهیز شده و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی از آغاز به کار پروژه ی ساخت مدرسه ی خانقاه نیز خبر داد و با اشاره به طرح افتتاح شده در شهر بانه وره، ارزش ریالی پروژه هایی که امروز در شهرستان پاوه افتتاح شده است را بیش از دویست میلیارد ریال ارزیابی کرد.

در ادامه هم معاونت توسعه و پشتیبانی استانداری هم در سخنانی مردمان پاوه را لایق امکانات حوب و مدارس به روز دانست و گفت: برنامه ی دولت در آینده توسعه ی امکانات در سطح استان و مناطق محروم خواهد بود.

صبح امروز با حضور معاون توسعه استاندار؛ مدیر کل نوسازی استان ؛ سرپرست فرمانداری پاوه و برخی از مسیولین ادارات  سه مدرسه در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید.

گفتنی است در این آیین ۳ مدرسه در شهر بانه وره؛ روستای نوریاب و محله دوریسان پاوه با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شدند.