ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 06:21

تئاتر “دو نیمه یک رویا”در پاوه به روی صحنه رفت / عکس

تئاتر “دو نیمه یک رویا”در پاوه به روی صحنه رفت / عکس

به گزارش سلام پاوه : نمایشنامه دو نیمه یک رویا کاری از انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه با حضور علاقمندان به نمایش در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به روی صحنه رفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :تئاتر در این روز‌های کرونایی بیشتر از باقی رشته‌ها و شغل‌ها […]

به گزارش سلام پاوه : نمایشنامه دو نیمه یک رویا کاری از انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه با حضور علاقمندان به نمایش در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :تئاتر در این روز‌های کرونایی بیشتر از باقی رشته‌ها و شغل‌ها دستخوش تغییر شده و در بلاتکلیفی به سر برده است. با ورود ویروس کرونا به کشور، فعالیت و نمایش برای مدتی نامعلوم تعطیل شد و نمایش‌هایی که ماه‌ها تمرین کرده و منتظر اجرا بودند، در بلاتکلیفی به سر بردند. تا اینکه انجمن نمایش پاوه در یک کار جدی با نام دو نیمه یک رویا و با حضور تماشاگران در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه نوید بخش روزهای خوب شدند.

گروه تئاتر دینا در نمایشنامه ای جدی با هنرنمایی سمیرا بهرامی و آروین کیخسروی در حالی تئاتر دو نیمه یک رویا را به روی صحنه بردند که سرپرست فرمانداری پاوه و معاون سیاسی و بخشدار باینگان و جمع قابل توجهی از علاقمندان به تئاتر تماشاگر آن بودند.

نمایشی جدی با داستانی غم انگیز اثر علی زیستی با کارگردانی شهریار انصاری حکایت قصه حسادت و تنگ نظری و دهن بینی و گوش دادن به وسوسه شیطانی یک فال گیر برای از هم پاشیدن یک عشق و یک خانواده بود .جنون و عشق و شیدایی و انتقال احساس درست به مخاطبان با هنرمایی بازیگران این نمایش نکته جالب توجه این کار جدی بود. نمایشی که دو نیمه یک تراژدی غمگین و تلخ را در گردش گردونه روزگار به صورت غم انگیزی بهم رساند تا هر دو نیمه از یک درد مشترک و تلخ بگویند.

هنرنمایی بازیگران هنرمند این تئاتر و همنوایی ساز و تار نوازنده آن تحسین مهندس جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه را در پی داشت.

در این نمایش که مدیریت آن را فعال پرتلاش عرصه هنر پاوه بابک رحیمی برعهده داشت خانم نسا عزیزی دستیار کارگردان و حمزه زارعی مشاور کارگردان همراهی کردند. همچنین نور پردازی و افکت صحنه را هنرمند عرصه تئاتر مسرور مهدیانی و کارشناس پرتلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فرزام لطفی عهده دار بودند. گریم صحنه و طراح لباس این نمایشنامه را خانم شیلان محمودی انجام داد.همچنین طراح صحنه کاوه صمدی،موسیقی تئاتر احسن شمسی،اجرای نور فریاد رحیمی،و زانکو محمدی،مبین رضایی و مارتین کیخسروی این نمایش جدی در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به روی صحنه برود.

گفتنی است گزارش خبری این تئاتر با تاخیر چند روزه بدلیل نداشتن عکس با کیفت منتشر می شود که از این بابت عذرخواهی می کنیم.

 

 

bty

bty

bty

bty

bty