ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 20:42

ضربه سنگین هنگ مرزی به قاچقچیان سلاح در پاوه/ کشف ۵۳ قبضه اسلحه آمریکائی + عکس

ضربه سنگین هنگ مرزی به قاچقچیان سلاح در پاوه/ کشف ۵۳ قبضه اسلحه آمریکائی + عکس

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از کشف و ضبط یک محموله سلاح قاچاق آمریکایی در شهرستان پاوه خبر داد. نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : به همت معاونت اطلاعات هنگ مرزی پاوه یک محموله قاچاق سلاح جنگی شامل ۵۰ قبضه کلت کمری ، […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از کشف و ضبط یک محموله سلاح قاچاق آمریکایی در شهرستان پاوه خبر داد.

نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : به همت معاونت اطلاعات هنگ مرزی پاوه یک محموله قاچاق سلاح جنگی شامل ۵۰ قبضه کلت کمری ، ۳ قبضه اسلحه کلاشینکف و ۹۹ تیغه خشاب از داخل یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمین فراری شده اند افزود: خوشبختانه این متهمین شناسایی و اقدامات لازم جهت دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

دادستان پاوه با بیان اینکه این متهمین غیر بومی شهرستان پاوه هستند گفت: متاسفانه هجوم افرادی تحت عنوان کولبر از نقاط مختلف اورامانات و حتی استان در مرزهای شهرستان باعث شده است که بعضاً برخی با سؤاستفاده و قاچاق سلاح امنیت مردم و جامعه را برهم می زنند.

صحرایی از شهروندان خواست با دستگاه های نظامی و امنیتی در راستای برقراری امنیت همکاری داشته باشند و اجازه ندهند چنین افرادی با قاچاق سلاح باعث نا امنی شهرستان شوند.