ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 20:14

جمع آوری بیش از ۱۲۰ میلیون تومان کمک خیریه برای بانوی بینوای شهرمان

جمع آوری بیش از ۱۲۰ میلیون تومان کمک خیریه برای بانوی بینوای شهرمان

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : حبذا آن شرط و شادا آن جزا ***آن جزای دل‌نواز جان‌فزا (مولانا) وصف خوبی های مردم این دیار از توان بیان و قلم بیرون است مردم پاک نهاد ونیکوکاری که از مال خود براحتی برای نجات و کمک به هم نوع می‌گذرند و بارها و بارها در بدترین شرایط […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : حبذا آن شرط و شادا آن جزا ***آن جزای دل‌نواز جان‌فزا (مولانا)

وصف خوبی های مردم این دیار از توان بیان و قلم بیرون است مردم پاک نهاد ونیکوکاری که از مال خود براحتی برای نجات و کمک به هم نوع می‌گذرند و بارها و بارها در بدترین شرایط اقتصادی یاری رسان نیازمندان بوده اند .

از اعتماد مردم بزرگوار و عزیز شهرستان پاوه به رسانه سلام پاوه بر خود می بالیم و از سویدای جان سپاسگزاریم که در جدیدترین فعالیت خیرخواهانه در کمتر از ۴ روز مبلغی بالغ بر ۱۲۰ میلیون هشتاد و دو هزار تومان برای بانوی بینوای دیارمان جمع آوری شده است.

بانویی که نه مکانی برای زندگی دارد و نه کس و کاری دارد و این در حالی است که از شکستگی حاد ناحیه لگن هم رنج می برد که در صورت عدم مداوا منجر به فلج شدنش خواهد شد.

اگر چه بعضی از پزشکان متعهد و دلسوز نیز برای عمل جراحی این بانوی بینوا بصورت رایگان اعلام آمادگی کرده اند اما پیچیده بودن عمل جراحی و هزینه های بستری و بیمارستان و تهیهٔ وسائل مورد نیاز در عمل جراحی خود هزینه هنگفتی است که همت شما مردم متدین و نیکوکار این سختی را به آرامش و راحتی تبدیل کرده است.

بی‌شک کمک ۵ هزار تومانی تا چند میلیونی به این بانوی بینوای دیارمان خود شاهدی روشن بر اخلاص و نیکوکاری و انسان دوستی مردم عزیز پاوه است.حد نیکوکاری این مردم بزرگوار چنان ارزشمند و بزرگ است که وصفش در توان هیج فرد و رسانه و تریبونی نیست .

براستی ما به خود می بالیم که در شهری هستیم که آیین مردمانش مهربانی ، اخلاص ، نیکوکاری و فداکاری است .به احترام این مردم عزیز کلاه از سر برمی‌داریم و ضمن تشکر از تمامی رسانه ها و کانالها و گروه ها و افرادی که سلام پاوه را در جمع آوری این مبلغ برای کمک به این بانوی متدین ، مهربان و بینوای شهرمان کمک کردند از خداوند متعال برای تک تک بانیان و خیرین این سرزمین از پاوه و تمامی نقاطی از کشور که ما را یاری دادند سلامت ، صحت و تداوم خدمت مسئلت می نماییم .

همچنین قدر دان حمایت های قانونی دادستان دلسوز پاوه جناب آقای نوید صحرایی نیز در این مهم هستیم. و از پیگیری و سرکشی مهندس جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه از این بانوی بینوا و پیگیری از طریق مدیرکل بهزیستی برای کمک بیشتر به این بانوی نیازمند تشکر می کنیم.

در پایان لازم می دانیم از جناب آقای محمد مراد فتحی از جوانان شایسته که دلسوزانه پیگیر این اقدام نیکو شدند تشکر کنیم همچنین باید از بانوی دلسوز و خیرخواه خانم دلبر احسانی و خانواده خیره خواه و خیر احسانی که بدون هیچ توقع و چشم داشتی مدتها است از این بانوی بینوا در منزل خود همانند یک خواهر پرستاری می‌کند قدردانی و تشکر کرد هرچند بانو احسانی بشدت مخالف نامبردنش در رسانه بودند اما وظیفه خود می دانیم قدردان این مادر دلسوز باشیم.

به امید خدا با بررسی های صورت گرفته و مشورت با چندین پزشک مراحل درمانی بانو محضر بزن طی خواهد شد و با سلامتی ایشان پیگیر سرپناهی برای زندگی این همشری متدین و نیازمندان خواهیم شد.