ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 00:38

بانوی بینوای شهرمان را تنها نگذاریم…/فیلم

بانوی بینوای شهرمان را تنها نگذاریم…/فیلم

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها فشار و تورم اقتصادی عرصه زندگی را بر همه سخت کرده است اما این عرصه بر افرادی بی پناه و بی کس سالهای سال است سخت است و کسی دردهای آنها را نمی بیند. از طریق چند خیر متوجه شدیم که بانویی تنها و بی کس برای […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها فشار و تورم اقتصادی عرصه زندگی را بر همه سخت کرده است اما این عرصه بر افرادی بی پناه و بی کس سالهای سال است سخت است و کسی دردهای آنها را نمی بیند.

از طریق چند خیر متوجه شدیم که بانویی تنها و بی کس برای عمل لگن خود نیازمند کمک نیکوکاران است. عازم دیدار با این بانوی ۶۳ ساله شدیم که در منزل یکی از خانواده های نیک نام و خیر پاوه برای طی مراحل پزشکیش حضور دارد. چند دقیقه ای کوتاه پای درد دل و درخواستهای این بانو که اهل روستای نروی بخش نوسود است نشستیم.

چقدر سخت بود شنیدن رنج نامه ای از یک بانوی مجروح که بجز خدا و یک خانواده خیر پاوه ای کسی را نداشت. خانم محضر بزن روبه دوربین ما کرد و تشکر کرد و رنج نامه اش را برای ما گفت. بغض ما و ضجه های دردناک این بانوی تنهای سرزمینمان اجازه نداد صدای ضبط شده ما در فیلم برای شما مخاطبان درج شود.

 

او از تنهایی اش گفت از اینکه نه مادر دارد و نه پدر ، او فرزند هم نداشت چون اصلا ازدواج نکرده بود . او فقط یک خواهر دارد. چند سال پیش با زبان روزه برای دریافت مبلغ ۳۰ هزار تومن به یکی از ادارات شهر نوسود مراجعه می کند که از بد روزگار به زمین می خورد و از ناحیه لگن دچار شکستگی سختی می شود. بی کسی و نداری مانع از اعزام او بصورت فوری به پزشک می شود. در این بین بانویی مهربان از خانواده احسانی در پاوه پیشقدم می شود وی را به مراکز درمانی استان می برد . پزشکان از وضعیت وخیم پای این بانوی مصدوم خبر می دهند که فورا باید عمل شود. هزینه عملش بسیار بالا است و تهیه این حجم پول مقدور نیست .

در این بین مرحوم دکتر مسعود سابقی تقبل می کند پایش را رایگان عمل کند هرچند بدلیل دیر مراجعه کردن به پزشک پا می بایست قطع شود اما با لطف خدا و تلاش دکتر سابقی پا تا حدودی بصورت موقت ترمیم می شود و این بانوی تنها لنگان لنگان و بدون جا و مکان ، تاکید می شود بدون اینکه مکانی برای زندگی داشته باشد و هر بار در منزل یک نیکو کار مستقر می شود به زندگی سراپا سختی و زجر گونه اش ادامه می دهد.

متاسفانه لگن این بانوی بینوا در طول این مدت آسیب میبیند . تا جایی که کامل فلج می شود از طریق یک جوان شایسته و خانواده نیکوکار احسانی با پزشکی در شیراز تماس برقرار می شود مدارک پزشکی ارائه می شود و قول مساعد برای عمل جراحی این بانو با نهایت مساعدت داده می شود اما موضوع گزارش ما اینجا است که برای عمل جراحی مد نظر بیش از ۲۰۰ میلیون تومان پول لازم است تا تجهیزات و وسایل مورد نیاز تهیه شود. در کنار آن این بانوی بی سرپناه نه خانه دارد و نه جایی برای زندگی و فقط با کمک خیرین به ادامه زندگی سختش می پردازد.

حال باید گفت “آی مردم که در ساحل شاد و خندانید یک نفر در آب دارد می سپارد جان” … شهروندان و نیکوکاران عزیز که همیشه مهربانی شما زبانزد خاص و عام بوده است اینک این بانوی تنها دست نیاز را به سوی شما دراز کرده است دستش را رد نکنید و در حد توان هر چقدر می توانید یاری رسانش باشید .

سلام پاوه پیشاپیش از همت شما بزرگواران در کمک به این بانوی تنها قدردانی می کند.

 

 شماره کارت به نام محضر بزن 

۶۰۳۷۹۹۷۲۳۱۴۶۷۶۰۷

یک پاسخ برای “بانوی بینوای شهرمان را تنها نگذاریم…/فیلم

  • ئه‌وین در تاریخ آبان 19, 1400 گفت:

    باسلام و درود،
    لطفا شماره حساب را هم قید بفرمایید ..
    سپاس