ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 20:58

پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پروژه های ساخت سه مدرسه در شهرستان پاوه

پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پروژه های ساخت سه مدرسه در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه از پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی پروژه های ساخت سه مدرسه در شهرستان پاوه خبر داد. بابک کریمیان در گفتگو در با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:پروژه ی ساخت مدارس نوریاب، شمشیر و دوریسان در شهرستان پاوه مراحل پایانی […]

به گزارش سلام پاوه : معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه از پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی پروژه های ساخت سه مدرسه در شهرستان پاوه خبر داد.

بابک کریمیان در گفتگو در با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:پروژه ی ساخت مدارس نوریاب، شمشیر و دوریسان در شهرستان پاوه مراحل پایانی خود را سپری می کند.

وی افزود :سه باب ساختمان مدرسه در قالب ۲۱ کلاس درس با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد تومان با همت و همکاری اداره کل نوسازی ،مجمع خیرین و بنیاد برکت با پیگیری مدیریت آموزش و پرورش در شهرستان پاوه مراحل پایانی خود را طی می نمایند و به زودی به بهربرداری می رسد.

بابک کریمیان افزود: مدرسه ابتدایی شمشیر با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در قالب ۹ کلاس درس در ۳ طبقه در سال ۹۶ با همت و همکاری اداره کل نوسازی و بنیاد برکت از محل بودجه نوسازی مدارس با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ششصد میلیون تومان شروع بکار نموده که در حال حاضر ساختمان مدرسه تکمیل و ۵ درصد باقی مانده مربوط به تکمیل محوطه می باشد که قرارداد با پیمانکار منعقد گردیده و در حال انجام فعالیت می باشد.

وی ضمن تشکر از مشارکت اداره کل نوسازی و بنیاد برکت در ساخت این مدرسه گفت: امیدواریم همکاری این دو ارگان در تجهیز آموزشگاه مورد نظر نیز ادامه داشته باشد تا به زودی شاهد حضور دانش آموزان در آن مدرسه باشیم.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه در ادامه گفت: مدرسه ابتدایی دوریسان با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در قالب ۶ کلاس درس در ۳ طبقه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و سیصد میلیون تومان توسط خیر محترم جناب آقای محمد ایمانی ، همکاری و همراهی مجمع خیرین و اداره کل محترم نوسازی مراحل پایانی خود را طی می نماید وبه زودی به بهره برداری میرسد. ۵ در صد باقی مانده مربوط به محوطه می باشد که با پیمانکار قرارداد منعقد گردیده و این پروژه نیز در حال احداث می باشد .

بابک کریمیان در خصوص پروژه ی مدرسه ی نوریاب گفت: با همکاری اداره کل محترم نوسازی ، مجمع خیرین و بنیاد برکت، مدرسه ی نوریاب با پیشرفت ۱۰۰ درصدی در روزهای آتی به بهره برداری می رسد این مدرسه ۶ کلاسه به صورت ساختمان سوله ای در یک طبقه با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد و سیصد میلیون تومان احداث گردیده که امکانات لازم برای تجهیز آن توسط اداره کل محترم نوسازی تامین گردیده و انشاالله در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

وی در پایان ضمن تشکر از اداره کل محترم نوسازی ، بنیاد برکت و مجمع خیرین مدرسه ساز و شخص آقای حاج محمد ایمانی گفت: امید است این امر نکو ادامه دار باشد و در سال های آتی شاهد مشارکت خیرین مدرسه ساز بیشتری در سطح شهرستان باشیم.