ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 18:25

ساختمان “پزشکان رازی پاوه” یک سرمایه ملی با مالکیت خصوصی است / عکس

ساختمان “پزشکان رازی پاوه” یک سرمایه ملی با مالکیت خصوصی است / عکس

به گزارش سلام پاوه: عصر امروز سرپرست فرمانداری پاوه به منظور بازدید از مجتمع پزشکان رازی و تقدیر از موسس مجتمع  پزشکان و متخصصان حاضر در محل ، در ساختمان پزشکان رازی حضور یافت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در این دیدار مهندس جلیل بالایی و هئت همراه ابتدا در محل داروخانه جدید رازی حضور […]

به گزارش سلام پاوه: عصر امروز سرپرست فرمانداری پاوه به منظور بازدید از مجتمع پزشکان رازی و تقدیر از موسس مجتمع  پزشکان و متخصصان حاضر در محل ، در ساختمان پزشکان رازی حضور یافت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در این دیدار مهندس جلیل بالایی و هئت همراه ابتدا در محل داروخانه جدید رازی حضور پیدا کرده و لحظاتی را به بحث و گفتگو پیرامون این سرمایه گذاری و اهم موضوعات مرتبط پرداختند.

مهندس بالایی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر پیام یوسفی ، از ایشان به عنوان یکی از سرمایه های ارزشمند اجتماعی نام برده و برای ایشان ارزوی موفقیت روز افزون کرد.

وی خاطر نشان کرد که از هیچ کوششی برای حمایت از این سرمایه ی ارزشمند و سایر سرمایه گذاران فرو گذاری نخواهند کرد و از تمام ظرفیت خود برای پیشبرد اهداف این مجموعه استفاده خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری پاوه با تمجید از ساخت ساختمان پزشکان رازی پاوه با بیان اینکه این یک سرمایه ملی با مالکیت خصوصی  است گفت :چنین اقداماتی در زمره کارهایی است که هر چند که مالکیت آن خصوصی و شخصی است اما یک سرمایه جمعی و عمومی محسوب میشود که همگان باید در حفظ و ارتقای آن سهیم باشیم.

بالایی همچنین پاوه را یکی از مناطق با ظرفیت بالای گردشگری و توریستی از حیث گردشگری سلامت برشمرد که میتوان با تاسیس دی کلینیک مجهز شرایط حضور گردشگران خارجی خصوصا از کشور عراق را فراهم کرد که این مهم میتواند یکی از قطب های درامد زایی برای شهرستان باشد.

فرماندار پاوه در پایان وعده داد که خواسته ها و مطالبات قانونی این مجتمع را در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری کرده و به نتیجه برسانند.

در ادامه این نشست دکتر پیام یوسفی ضمن قدردانی و تشکر از فرماندار پاوه و همراهان وی گفت: که جناب اقای بالایی در طول یک ماه گذشته چندین بار جویای وضعیت ساختمان پزشکان شده اند و این حضور هم نشانه علاقمندی ایشان به حمایت از مقوله سرمایه گذاری و ارزش نهادن به اقدامات عام المنفعه است.

دکتر یوسفی با اشاره به وضعیت ساختمان عنوان کرد: که در حال حاضر بخش های داروخانه و درمانگاه شبانه روزی و تزریقات و پانسمان در طبقه همکف فعال هستند و بخش های رادیولوژی ،ماموگرافی و سونوگرافی ، فیزیوتراپی ، شنوایی سنجی و بینایی سنجی و تخصص های اعصاب و روان ، کلیه و مجاری ادراری ، قلب و عروق ، زنان ، داخلی ، مغز و اعصاب ، گوش حلق و بینی ، زیبایی ، جراحی چشم و روانشناسی در حال ارائه خدمات به همشهریان و مراجعین محترم هستند و تا چند ماه دیگر آزمایشگاه و مرکز جراحی این مجموعه هم شروع به کار خواهند کرد.

دکتر یوسفی با اشاره به برخی از مشکلات سرمایه گذاری در شهر پاوه ، نوع دیدگاه مسئولین مختلف را متفاوت دانست و از سختی های صدور مجوز برای این مجتمع توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه دو مورد خواسته قانونی وی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که سرپرست فرمانداری پاوه وعده دادند در کوتاهترین زمان ممکن و تا حصول نتیجه خواسته های  را در مسیر قانونی پیگیری کنند.

در پایان این دیدار و گفتگو مهندس بالایی و همراهان با مشایعت دکتر یوسفی از قسمتهای مختلف ساختمان بازدید نموده و با تنی چند از پزشکان از جمله دکتر فریدون مرادی و دکتر حارس رضایی دیدار کردند.

 

4 پاسخ برای “ساختمان “پزشکان رازی پاوه” یک سرمایه ملی با مالکیت خصوصی است / عکس

  • نرمین ر در تاریخ مهر 15, 1400 گفت:

    خداوند ایشان را برای ما و شهرمان حفظ کند

  • فرزاد بیگامیری در تاریخ مهر 15, 1400 گفت:

    درود و هزاران درود بر مردی بی ادعا،دلسوز،فعال و محبوب دیارمان دکتر یوسفی عزیز
    جای تقدیر و احترام است که همچین سرمایه گرانبهای در این دیارمان داریم که اینگونه سرمایه گذاری مثبت و موفق برای شهرستان پاوه استفاده مینمایند
    کسی که سلامتی مردمانش همیشه دغدغه اش بوده است و با این کار ساختمانی به متخصص های مختلف برای این شهر جای داده است تا اغلب مردم شهرستان به استان مراجعه نکنند
    ارزوی سلامتی و موفقیت های بیشتر از خداوند منان خواهنم

  • بهادر رحیمی در تاریخ مهر 15, 1400 گفت:

    دستشان درد نکند نمونه شان زیاد باشد باید از ایشان نهایت حمایت بشود که دیگران هم که میخواهند کاری کنند دلسرد نشوند به عنوان یک روستانشین اطراف پاوه از دکتر یوسفی عزیز و مردمی تشکر و قدردانی می کنم

  • دوست در تاریخ مهر 14, 1400 گفت:

    درود به دکتر یوسفی عزیز که واقعا برای شهر پاوه بزرگترین خدمت رو انجام دادن و باید همه پزشکان وثروتمندان از ایشان یاد بگیرن خداوند بزرگ اجر اخروی نصیبتان بکند
    فقط دو نکته

    ۱. ایام تعطیل حداقل یک دکتر در درمانگاه باشد و خدمات پاراکلینیکی انجام شود چون ایام تعطیل واقعا بیمارستا بشدت شلوغه و برای یک آزمایش آپاندیس باید ساعتها ایستاد
    ۲. پزشکان مرکز با بیمه های تکمیلی حتما قرارداد ببندند از جمله بازنشستگان(آتیه سازان حافظ) بیمه دانا و بیمه ایران اینطوری ۹۰درصد مراجعات به کرمانشاه و تهران از بین خواهد رفت