ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 04:54

سقوط مرگبار خودرو در منطقه کریسان/پاوه در سوگ “حاج امیر حاتمی”

سقوط مرگبار خودرو در منطقه کریسان/پاوه در سوگ “حاج امیر حاتمی”

به گزارش سلام پاوه : متاسفانه ساعتی پیش عضو دلسوز و خدوم هیئت امنای قبرستان یار و یاور فعالان فرهنگی و اجتماعی ، همدم مردم در غم از دست دادن عزیزانشان در قبرستان های پاوه حاج امیر حاتمی براثر سقوط خودروی (جیپ ) در منطقه کریسان پاوه جان به جان آفرین تسلیم کرد. به گزارش […]

به گزارش سلام پاوه : متاسفانه ساعتی پیش عضو دلسوز و خدوم هیئت امنای قبرستان یار و یاور فعالان فرهنگی و اجتماعی ، همدم مردم در غم از دست دادن عزیزانشان در قبرستان های پاوه حاج امیر حاتمی براثر سقوط خودروی (جیپ ) در منطقه کریسان پاوه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :جمعی از دوستداران طبعیت منطقه صبح امروز برای پاکسازی چشمه های کریسان و گزنه در منطقه سرده ره عازم این منطقه می شوند که در این میان خودروی جیپ حاج امیر حاتمی از فرهنگیان بازنشسته شهرستان بدلیل فنی کنترل آن از دست می رود و در یکی از پیچ های این مسیر به دره سقوط می‌کند.

در این راستا متاسفانه حاج امیر حاتمی جانش را از دست می‌دهد و دو نفر دیگر مصدوم و راهی بیمارستان می‌شوند.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه ضمن ابراز تاسف و تالم فوت این شخصیت مسئولیت پذیر ، دلسوز ، فعال و عضو سمن های مختلف پاوه و هیئت امنای قبرستان و این فرهنگی خوشنام  را تسلیت عرض میکند.