ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 15:28

بازنشستگان فرهنگی گنجینه ارزشمند آموزش و پرورش هستند/ تقدیر از جمال ابراهیمی

بازنشستگان فرهنگی گنجینه ارزشمند آموزش و پرورش هستند/ تقدیر از جمال ابراهیمی

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته کرمانشاه امروز (۱۳ مرداد) که در سالن تدبیر اداره کل برگزار شد گفت: بازنشستگان فرهنگی گنجینه ارزشمند آموزش و پرورش هستند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته کرمانشاه امروز (۱۳ مرداد) که در سالن تدبیر اداره کل برگزار شد گفت: بازنشستگان فرهنگی گنجینه ارزشمند آموزش و پرورش هستند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پاوه، مجید یزدان پناه در این مراسم که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در کرمانشاه برگزار شد، از بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های انسانی یاد کرد و افزود: باید از تجربیات بازنشستگان در امور مختلف استفاده شود.

وی با بیان اینکه بازنشستگان فرهنگی گنجینه ارزشمند آموزش و پرورش هستند، گفت: اگر امروز در جامعه فرزندان اخلاق مدار داریم، مرهون تلاش معلم ها در سنوات گذشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: معلم‌ها در طول دوران خدمتشان همچون شمعی می‌سوزند و دیگران را روشنی می‌بخشند که نمود عینی تلاش آنان دانش‌آموختگان و فرهیختگان و پرورش یافتگانی هستند که جامعه را اداره می‌کنند.

یزدان پناه سپس با تاکید بر جایگاه‌ والای معلم در ادیان مختلف به ویژه در دین مبین اسلام، اظهار داشت: در رابطه با عظمت مقام معلم همین بس که حضرت علی(ع) فرمود “هر کس به من کلمه‌ای بیاموزد، مرا بنده خود ساخته است.”

وی در ادامه اشاره ای هم به آمادگی مدارس برای سال تحصیلی جدید داشت و گفت: مدارس استان آماده بازگشایی به هر نحوی که تصمیم گیری شود چه به صورت حضوری و یا غیرحضوری و تلفیقی هستند.

یزدان پناه با بیان اینکه در حال ساماندهی معلم ها برای آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، عنوان کرد: اگرچه با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، اما نمی گذاریم مهر ماه هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم بماند.

وی در ادامه اشاره ای هم به آمار فرهنگیان بازنشسته استان در سال جاری داشت و پیش بینی کرد: تا ابتدای مهر ماه امسال حدود دو هزار نفر از فرهنگیان استان بازنشسته شوند.

در انتهای این مراسم که با حضور ویدئو کنفرانسی فرهنگیان بازنشسته شهرستانهای استان همراه بود، دو نفر از فرهنگیان بازنشسته استان به صورت نمادین تجلیل شدند.

از شهرستان پاوه آقای جمال ابراهیمی به همراه معاونین آموزش و پرورش شهرستان پاوه به صورت مجازی در جلسه حضور داشتند و از آقای ابراهیمی از طرف مدیرکل آموزش و پرورش تقدیر به عمل آمد .