ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 06:53

رفع مشکل پخش زنده مسابقات ورزشی در پاوه نیازمند اعتبار است

رفع مشکل پخش زنده مسابقات ورزشی در پاوه نیازمند اعتبار است

به گزارش سلام پاوه: مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت ؛ برای حل مشکل پخش زنده مسابقات ورزشی در شهرستان پاوه نیازمند تامین اعتبار از سوی فرمانداری پاوه هستیم. مهندس افشین امیری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: این سازمان همواره درصدد رفع مشکل پخش زنده و مستقیم مسابقات ورزشی به ویژه […]

به گزارش سلام پاوه: مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت ؛ برای حل مشکل پخش زنده مسابقات ورزشی در شهرستان پاوه نیازمند تامین اعتبار از سوی فرمانداری پاوه هستیم.

مهندس افشین امیری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: این سازمان همواره درصدد رفع مشکل پخش زنده و مستقیم مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال بوده است .

وی افزود؛ برای این منظور نیاز به تجهیزات لازم است که مستلزم تامین اعتبار است .

مهندس امیری تصریح کرد؛ طی سنوات گذشته در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان پاوه علی رغم مکاتبات و پیگیری های مکرر هیچ مبلغی از سوی فرمانداری برای  توسعه زیر ساختهای فنی صدا و سیما در این منطقه مهم تامین اعتبار و اختصاص داده نشده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه افزود؛ ابتدای هفته جاری در تماس سرپرست محترم فرمانداری پاوه در خصوص قطع شبکه های تلویزیونی در پاوه صحبت نمودیم که بنده قول مساعد دادم که اکیپ فنی فرستنده های تلویزیونی مرکز را برای رفع اشکال و برقراری شبکه ها به پاوه اعزام نمایم که انجام شد .

مهندس امیری تصریح کرد؛ که به جناب آقای بالایی در رابطه با عدم تخصیص اعتبار مورد نیاز برای صدا و سیما (رفع مشکل سیگنال‌های رادیو و تلویزیون )علی رغم پیگیری های مکرر در گذشته تا به امروز در فرمانداری پاوه یادآوری کردم و توضیح دادم که در صورت اختصاص اعتبار مورد نیاز مشکل پخش مسابقات زنده فوتبال را در شهر پاوه و شهرهای نوسود، نودشه ،باینگان و بانه وره حل خواهیم کرد .