ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 20:34

آیین تجلیل از معلمان سرآمد شهرستان پاوه برگزار شد/ عکس

آیین تجلیل از معلمان سرآمد شهرستان پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه :در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس تجلیل از معلمان سرآمد استان کرمانشاه ، آیین تجلیل از معلمان سرآمد شهرستان پاوه در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:معلمین سرآمد شهرستان با حضور در دفتر مدیر آموزش و پرورش به همراه مدیر و کارشناسان اداری […]

به گزارش سلام پاوه :در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس تجلیل از معلمان سرآمد استان کرمانشاه ، آیین تجلیل از معلمان سرآمد شهرستان پاوه در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:معلمین سرآمد شهرستان با حضور در دفتر مدیر آموزش و پرورش به همراه مدیر و کارشناسان اداری در جلسه ی ویدیو کنفرانس با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه شرکت کردند . در حاشیه ی  این جلسه فتاحی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری معلمی را یکی از موهبت های الهی خواند زیرا  معلمان راهروان واقعی انبیا هستند و این سعادت را خداوند شامل معلمان کرده است که پا جای پای انبیا بگذارند.

فتاحی افزود : معلمان در یک سال اخیر زیست بوم جدیدی را تجربه کردند که منجر به این شد تا فعالیت معلمان به شدت افزایش یابد تا جایی که گزارشاتی مبنی بر فعالیت بیش از ۱۰ ساعت در روز از معلمان به دستمان رسیده است.

در ادامه فتاحی به همراه معلیمن برجسته ی شهرستان به استماع سخنان دکتر یزدان پناه در جلسه ی ویدیو کنفرانس پرداختند .

در پایان جلسه هم مدیر آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر از معلمین برجسته تجلیل به عمل آورد.