ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 19:54

کاهش ۹۰ درصدی ماموریت های کرونایی اورژانس پاوه در اردیبهشت ماه

کاهش ۹۰ درصدی ماموریت های کرونایی اورژانس پاوه در اردیبهشت ماه

به گزارش سلام پاوه؛ مسئول فوریتهای پزشکی پاوه ضمن تایید کاهش تماسهای کرونایی با اورژانس پاوه از کاهش ۹۰ درصدی ماموریتهای کرونایی فوریتهای پاوه در اردیبهشت ماه خبر داد. اسماعیل عزیزی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود؛ در اردیبهشت امسال ماموریت های کرونایی در سطح شهرستان پاوه کاهش ۹۰ درصدی داشته است این درحالی […]

به گزارش سلام پاوه؛ مسئول فوریتهای پزشکی پاوه ضمن تایید کاهش تماسهای کرونایی با اورژانس پاوه از کاهش ۹۰ درصدی ماموریتهای کرونایی فوریتهای پاوه در اردیبهشت ماه خبر داد.

اسماعیل عزیزی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود؛ در اردیبهشت امسال ماموریت های کرونایی در سطح شهرستان پاوه کاهش ۹۰ درصدی داشته است این درحالی است در فروردین ماه امسال از هر ۲ ماموریت یک مورد کرونایی بوده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه قریب اکثر موارد ابتلا به بیماری بدلیل دور همی های خانوادگی و سهل انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است گفت : خوشبختانه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و کاسته شدن از رفت و آمد های غیرضروری تعداد ماموریت های کرونایی در اردیبهشت ماه در شهرستان پاوه کاهش و به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد.

 

عزیزی در پایان افزود؛ امیدواریم این روند کاهشی ادامه داشته و با همکاری شهروندان عزیز و انجام واکسیناسیون گسترده شاهد کاهش چشمگیر بیماری کرونا در سطح شهرستان باشیم.

گفتنی است علی رغم کاهش چشم گیر تماسها با اورژانس شهرستان پاوه همچنان از شهرستانهایی است که در وضعیت قرمز قرار دارد.