ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 14:58

خالق اثر”بسوی خدا “به دیار باقی شتافت/نودشه در سوگ آموزگار

خالق اثر”بسوی خدا “به دیار باقی شتافت/نودشه در سوگ آموزگار

به گزارش سلام پاوه؛ با نهایت تاسف و تاثر صبح امروز معلم و نویسنده کتاب” بسوی خدا” استاد محمد رشید آموزگار دار فانی را وداع گفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ شهرستان پاوه و شهر نودشه همیشه کانون فرهنگیان ، ادبیان و نویسندگانی بوده است که خدمات ارزنده ای را برای اعتلای علم و فرهنگ […]

به گزارش سلام پاوه؛ با نهایت تاسف و تاثر صبح امروز معلم و نویسنده کتاب” بسوی خدا” استاد محمد رشید آموزگار دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ شهرستان پاوه و شهر نودشه همیشه کانون فرهنگیان ، ادبیان و نویسندگانی بوده است که خدمات ارزنده ای را برای اعتلای علم و فرهنگ و… داشته اند.

استاد محمد رشید آموزگار معلم پیشکسوت و نویسنده خوشنام که اثر جاودانه اش کتاب بسوی خدا هنوز در خاطر نسل‌های گذشته و حال وجود دارد.

چاپ کتاب روش عبادت در سه جلد، دانستی های پیش از وضو ، طهارت ، نماز و نیایش ، نماز جماعت از دیگر آثار این نویسنده دلسوز اورامانات بود.

استاد آموزگار موسس کتابفروشی بلال نودشه با ارائه کتاب‌های ارزنده و از پرورش دهندگان معلمان متعهد د دلسوز نسل اول در منطقه نوسود و شهرستان پاوه بود.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه ؛ درگذشت این نویسنده دیار اورامانات و شهر نودشه را تسلیت عرض کرده از خداوند منان برای ایشان رضوان و بخشش الهی و برای خانواده سلامتی و عزت و صبر را خواستار است .