ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 22:54

سخنی تکراری در باب جلسه ای همیشگی

سخنی تکراری در باب جلسه ای همیشگی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : همایون رشیدی* آقای نماینده سلام علیکم :امروز در رسانه ها خبری را مشاهده کردم البته با عرض پوزش اصلا آنرا نخواندم .در باب آب و مشکلات آن در شهرستان پاوه. آقای نماینده، شهرستان پاوه بله شهرستان پاوه ،شهرستان پاوه را می گویم همسایه سد داریان و چشمه بل و هانی […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : همایون رشیدی* آقای نماینده سلام علیکم :امروز در رسانه ها خبری را مشاهده کردم البته با عرض پوزش اصلا آنرا نخواندم .در باب آب و مشکلات آن در شهرستان پاوه.همایون رشیدی

آقای نماینده، شهرستان پاوه بله شهرستان پاوه ،شهرستان پاوه را می گویم همسایه سد داریان و چشمه بل و هانی کوان و صدها چشمه ای که خداوند منان سخاوتمندانه در دشت و دمن این دیار جاریشان ساخته است. جناب نماینده بزرگوار به گوش باشید که صدای بحرانی ویرانگر به واسطه بارش کم به گوش میرسد،سالهاست در آرمش و بدونه بحران بارها این وضعیت را همگان فریاد زدند اما هر سال وعده پشت وعده که هیچگاه تحققشان را ندیدیم.

این سالن طویل و زیبای فرمانداری پاوه دیر زمانی است که صحنه این نمایش تکراری است. نمایشی با سخنانی تکراری از جانب اساتید سخنوری که کل فعالیتشان همین سخنرانیهای بود که اثرشان در همان محفل محو گردید.

هر سال یک بهانه تازه برای کم کاریهای مسئول و مسئولینی که هیچگاه به احترام اعتراض یک ملت بازخواست رسمی نشدند .آقای نماینده مبادا برسد بهار و تابستانی که با دست روی دست گذاشتن مسئولینتان شدیدترین بحران را تجربه کنیم.

برادر بزرگوار ادارات ما پر است از کارشناسانی که هیچگاه شما و امثال جنابعالی نظراتشان را نشنیده اید یعنی کسی نخواست که بشنود اینان دارای تخصص و تجربه اند پس بزرگواری فرموده با استفاده از فقط سالن جلسات فرمانداری و حضور فقط کارشناسان ادارات مربوطه و شنیدن فقط نظرات آنان در فکر راه چاره باشید.

چرا که بعضی از سخنرانیها برای این دیار بسیار تکراریند.آقای لهونی تحریمها چهارساله اند و مشکل آب این دیار چندین سال است که گریبانمان را گرفته پس این بحران قبل از اینکه به عوامل خارجی مربوط شود حاصل سوء مدیریت منطقه ای است.

در پایان این حق را برای خود قائل میباشم به واسطه روحیه ای که ارمغان انقلاب بیست و دوم بهمن ماه پنجاه و هفت بود در مقابل کم کاریها از جانب هرکسی ساکت نبوده و دادخواه مشکلاتمان باشیم.

 

*فرهنگی بازنشسته

3 پاسخ برای “سخنی تکراری در باب جلسه ای همیشگی

  • فرهنگی در تاریخ فروردین 18, 1400 گفت:

    جناب آقای رشیدی شجاع، سلام
    اگر منتظر نماینده گرامی هستی که باید بگویم ….
    نماینده کار خود را انجام داد و آنهم انتصاب ….. بود.که آنجا را به شکل روزمرگی و …. اداره نماید.
    والسلام، در خانه اگر کس است ،یک حرف ….

  • ناشناس در تاریخ فروردین 10, 1400 گفت:

    کاش به جای نماینده طرف خطابتان استادزبردست توجیهگری یعنی فرماندار بود

  • ناشناس در تاریخ فروردین 9, 1400 گفت:

    دست مریزاد اقای رشیدی همکار گرامی