ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 03:49

فرمانده جدید ناحیه سپاه پاوه منصوب شد/عکس

فرمانده جدید ناحیه سپاه پاوه منصوب شد/عکس

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز با حضور فرمانده سپاه استان کرمانشاه فرمانده جدید سپاه ناحیه پاوه منصوب شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاوه با حضور سردار بهمن ریحانی ، امام جمعه پاوه ، دادستان ، فرماندار ، فرماندهان هنگ مرزی و نیروی انتظامی ، اعضای […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز با حضور فرمانده سپاه استان کرمانشاه فرمانده جدید سپاه ناحیه پاوه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاوه با حضور سردار بهمن ریحانی ، امام جمعه پاوه ، دادستان ، فرماندار ، فرماندهان هنگ مرزی و نیروی انتظامی ، اعضای شورای تامین و شورای اداری و جمعی از خانواده های معزز شهدا و بسیجیان پاوه در سپاه پاوه برگزار شد.

” سردار بهمن ریحانی در آئین تکریم و معارفه  فرمانده سپاه ناحیه پاوه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سرشت سپاه و بستر اعتقادی سپاه در امتداد سال ۶۰ هجری قمری با حادثه عاشورا آغاز شد و تمامی ماموریت‌ها، برنامه ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بر اساس همین تفکر ناب شکل گرفت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: فرهنگ جهاد، ایستادگی، مقاومت، خود را ندیدن و خدا را دیدن، دیگران را بر خود مقدم داشتن براساس تفکر و فرهنگ ناب عاشورا است.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران بر اساس فرهنگ ناب حسینی عمل کردند و امروز در نتیجه آن در اوج قله‌های عزت و سربلندی قرار گرفته اند.

سردار ریحانی بیان داشت: تا زمانی که براساس این اعتقادات، اصول و ارزش‌ها باشیم آهنگ حرکت ما در همه زمینه‌ها پرشتاب خواهد بود که به حمد خدا تاریخ این انقلاب نشان داده دشمنان را همواره شکست داده‌ایم  و در طراز بلند و به یادماندنی از تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و تابلوی زیبایی در طول این بیش از ۴۰ ساله انقلاب برای خود ثبت کرده ایم.

وی گفت: در طول این سالها، توطئه، دشمنی، سناریوهای مختلف توسط دشمنان علیه انقلاب شکل گرفت که به حمد خدا در اکثر آنها یا شکست خورده اند یا ناکام مانده اند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: امروز دشمنان همه راهبردهای امنیتی، دفاعی، نظامی و اطلاعاتی را تجربه کردند و در هیچ کدام از آنها موفقیتی به دست نیاوردند لذا به دنبال راهبردهای جدیدی برای تهی کردن ما از اعتقادات و داشته های ارزشی هستند و این بزرگترین راهبرد دشمنان در حال حاضر است.

وی ادامه داد: قدرت بازدارندگی ما وابسته به حضور همیشه در صحنه مردم است و آن چیزی که ما را در مقابل دشمنان سرفراز کرده همین پایگاه مشروع مردمی است که با بصیرت و اعتقاد راسخ همیشه راه دشمنان را سد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در فضای مجازی هزاران سایت، مرکز و چندین اندیشکده بزرگ بر مباحث اجتماعی و سیاسی کشور ما کار می کنند چرا که آنها می‌دانند قدرت ما از داشتن ارزشها و مردم به دست آمده نه مباحث هسته‌ای، به همین خاطر به دنبال تهی کردن آنها هستند.

سردار ریحانی توجه به مسائل فرهنگی را از ضروریات دانست و گفت: تاریخ نشان داده بزرگترین حکومت ها شاید به لحاظ سیاسی، قدرت نظامی و … شکست ناپذیر باشند اما مباحث فرهنگی آنها را زمین گیر کرده است لذا باید به مباحث فرهنگی بیش از هر چیزی در این شرایط توجه داشته باشیم.

وی اشاره ای به حفظ خصلت های اعتقادی، دینی و عشیره‌ای و سنتی منطقه اورامانات و پاوه داشت و ادامه داد: دشمن چنین مناطقی را بیشتر مد نظر دارد و قصد دارد بین آنها رخنه کند.

سردار ریحانی بیان داشت: امروز قدرت نفوذ و منطقه‌ای کشور ما تا آن طرف خاورمیانه کشیده شده است و ترس دشمن از همین است و نمی‌تواند این را ببیند به همین دلیل تفکرات بی تفاوتی را دامن می‌زند تا مردم را به سمتی بکشاند که نسبت به آینده ملتهای مسلمان بی تفاوت باشند تا حکومت های ظالم بر آنها مسلط شوند.

وی اظهار داشت: در این فضا از مسئولین، نخبه‌ها، جامعه بزرگ روحانیت و مدیران توقع داریم روشنگری کنند.

سردار ریحانی گفت: مدیران نظام جمهوری اسلامی باید با اقتدار از نظام دفاع کنند چرا که اگر چراغ دین ما کم فروغ شود فاتحه دین اسلام خوانده است، دشمن امروز با مباحث هسته ای ما کاری ندارند نقشه آنها برای کم رنگ کردن اعتقادات دینی است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بیان داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که برای ابرقدرت ها تعیین تکلیف می‌کند و شرط برای مذاکره می گذارد، لذا دشمن نمی تواند این را بپذیرد.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نشان داده اند که همواره تودهنی به دشمنان زده و الان هم در بلندای قدرت قرار گرفته است، مباحث معیشتی، بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی تمام خواهند شد و مطمئن باشید پیروزی‌های بزرگتر و خارج از تصورات برای ما رقم خواهد خورد و شکست دشمنان را خواهیم دید.

سردار ریحانی بیان داشت: همانطور که امام(ره) فرمود باید تفکر بسیج را گسترش دهیم تا به مملکت آسیبی نرسد و دشمنان چشم طمع به کشور نداشته باشند.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمود هر کس قدمی برای مردم کشور برمی دارد بسیجی است و ما بر اساس این تفکرات باید این سازمان مقدس و ارزشمند را جهت اتحاد و یکپارچگی مردم و مقابله با دشمنان تقویت کنیم.

در پایان مراسم سرهنگ دوم پاسدار مسعود دوستی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه پاوه معرفی و از زحمات سرهنگ ارسلان سلطانقلی تقدیر شد.

گفتنی است سرهنگ ارسلان سلطانقلی به عنوان فرمانده جدید اسلام‌آباد غرب منصوب شده است.