ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 22:25

برف راه ۴۵ روستای پاوه را مسدود کرد/عکس

برف راه ۴۵ روستای پاوه را مسدود کرد/عکس

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه، از مسدود شدن ۴۵ راه روستایی بر اثر بارش سنگین برف در این شهرستان خبر داد. ابراهیم شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به بارش برف سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی اصلی فرعی و روستایی شهرستان پاوه، اظهار داشت: […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه، از مسدود شدن ۴۵ راه روستایی بر اثر بارش سنگین برف در این شهرستان خبر داد.

ابراهیم شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به بارش برف سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی اصلی فرعی و روستایی شهرستان پاوه، اظهار داشت: راهداران به صورت شبانه‌روزی در حال برفروبی و نمک‌پاشی محورها هستند.

وی با بیان اینکه ۴۵ راه روستایی براثر بارش برف مسدود شدند، گفت: پس از بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی این راه‌ها نیز بازگشایی خواهند شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه افزود: تاکنون بیش از ۷۶۰ کیلومتر باند برفروبی و حدود ۴۲۰ تن شن و نمک جاده‌ای به مصرف رسیده است.

وی ادامه داد: سه اکیپ با ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای مختلف در حال برف‌روبی هستند.

شهریاری با اشاره به میزان بارش‌ها، اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها در سطح شهرستان پاوه مربوط به گردنه ملندو با ۵۰ سانتیمتر برف و گردنه سریاس با ۳۰ سانتیمتر برف است.

وی در پایان توصیه کرد، رانندگان از ترددهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت تردد حتما تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را به‌صورت کامل همراه داشته باشند.