ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 06:50

تازیانه محکم دستگاه قضایی بر پیکر سوداگران مرگ/کشف مقادیری مواد مخدر در پاوه

تازیانه محکم دستگاه قضایی بر پیکر سوداگران مرگ/کشف مقادیری مواد مخدر در پاوه

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه از کشف مقادیری مواد مخدر(هروئین و شیشه)در یک مغازه در پاوه خبر داد. نوید صحرایی در این خصوص به خبرنگار سلام پاوه گفت: بر اساس اخبار و اطلاعات واصله و پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از فروشندگان موادمخدر در محل کسب(مغازه) خود […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه از کشف مقادیری مواد مخدر(هروئین و شیشه)در یک مغازه در پاوه خبر داد.

نوید صحرایی در این خصوص به خبرنگار سلام پاوه گفت: بر اساس اخبار و اطلاعات واصله و پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از فروشندگان موادمخدر در محل کسب(مغازه) خود که صرفاً محلی برای اعمال مجرمانه خود و نه کسب و کار مشروع و قانونی بود،اقدام به فروش و توزیع مواد مخدر میکرد که با دستور قضایی ساعاتی پیش دستگیر شد.

وی افزود:مقادیر زیادی انواع موادمخدر و روانگردان در حالیکه به طرز ماهرانه ای در مغازه مذکور جاسازی شده بود کشف و محل مذکور نیز بلافاصله پلمپ شد.

 

صحرایی به سوداگران مرگ که اقدام به فروش و توزیع موادمخدر می کنند اکیداً هشدار داد که دست از عمل خبیثانه خود بردارند چرا که با اشراف کامل اطلاعاتی که بر عملکرد و فعالیت های آنان وجود دارد، یقیناً در چنگال قانون و عدالت گرفتار خواهند شد و برخورد قضایی قاطعی با آنان خواهد شد.

 

وی در ادامه از آحاد مردم شریف شهرستان پاوه نیز درخواست نمود که در صورت کسب اطلاع از خرید و فروش موادمخدر یا مشروبات الکلی، بلافاصله موضوع را به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه، پلیس مبارزه با مواد مخدر و یا نزدیکترین مرجع انتظامی اطلاع دهند.

2 پاسخ برای “تازیانه محکم دستگاه قضایی بر پیکر سوداگران مرگ/کشف مقادیری مواد مخدر در پاوه

  • دبیرقادری در تاریخ آذر 4, 1399 گفت:

    ممنون ازاین حرکت.انشاالله ادامه دارباشه

  • Omid در تاریخ آذر 3, 1399 گفت:

    با سلام….امیدوارم اینچنین کارهایی که برخورد با چنین عواملی در سطح شهر و اطراف میباشد همچنان صورت بپذیرد.چراکه دست این نوع عوامل مخرب جامعه را فقط با اجرای قانون و وجدان بیدار مسئولین میتوان برید…التماس دعا