ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 06:59

نیکوکار تهرانی یاور انجمن حمایت از زندانیان اورامانات/ اهدای ۲۵ سبد غذایی به خانواده های زندانیان

نیکوکار تهرانی یاور انجمن حمایت از زندانیان اورامانات/ اهدای ۲۵ سبد غذایی به خانواده های زندانیان

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات از اهدای ۲۵ سبد غذایی به ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون ریال توسط یک نیکوکار تهرانی به خانواده های نیازمند این انجمن خبر داد. جلیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت؛ در اقدامی ارزشمند همزمان با پرداخت مستمری خانواده […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات از اهدای ۲۵ سبد غذایی به ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون ریال توسط یک نیکوکار تهرانی به خانواده های نیازمند این انجمن خبر داد.

جلیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت؛ در اقدامی ارزشمند همزمان با پرداخت مستمری خانواده های نیازمند تحت پوشش انجمن یک نیکوکار تهرانی که توسط جناب آقای صحرایی دادستان محترم به انجمن معرفی شده بود ۲۵ بسته غذایی ارزشمند به ارزش ۱۵ میلیون تومان را به این خانوارها اهدا کرد.

وی ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه این نیکوکار افزود؛ همزمان با واریز مستمری ۳۰۰ هزار تومانی انجمن و در این شرایط سخت کرونایی این سبدهای غذایی به خانوارهای نیازمند تحت پوشش اهدا می شوند.

جلیل علیزاده با تقدیر از حمایتها و دلسوزی های دادستان محترم شهرستان پاوه گفت ؛ لازم می دانم ضمن تشکر مجدد از خیر تهرانی بخاطر این فعل نیکو از جناب آقای صحرایی نیز در این راستا تشکر کنم که ایشان از نزدیک شاهد مشکلات این خانواده‌های نیازمند هستند.

 

وی با بیان اینکه این نیکوکار گرامی قول مساعدت بیشتری را به انجمن داده اند گفت ؛امیدوارم همشهریان بزرگوار در اورامانات و حامیان همیشگی ، خانواده های زندانیان جرائم غیرعمد را در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی فراموش نکنند و مثل همیشه یار و یاور انجمن باشند‌.

شماره کارت انجمن حمایت زندانیان

۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۶۵۵۸۷