ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 02:23

برخورد سخت در انتظار باشگاه های ورزشی متخلف در خصوص تصویربرداری در این اماکن

برخورد سخت در انتظار باشگاه های ورزشی متخلف در خصوص تصویربرداری در این اماکن

به گزارش سلام پاوه : با تاکید دادستان پاوه نشست پیشگیری از وقوع جرم صبح امروز در سالن جلسات دادگستری شهرستان پاوه به ریاست جانشین دادستان عمومی و انقلاب و با حضور مربیان و مدیران باشگاه های ورزشی پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست  جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب […]

به گزارش سلام پاوه : با تاکید دادستان پاوه نشست پیشگیری از وقوع جرم صبح امروز در سالن جلسات دادگستری شهرستان پاوه به ریاست جانشین دادستان عمومی و انقلاب و با حضور مربیان و مدیران باشگاه های ورزشی پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست  جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه در ابتدای سخنانش ضمن تشکر از مدیران باشگاه ها و مربیان و حضور رئیس اداره ورزش و جوانان در این نشست به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم پرداخت و گفت: اساسا نشست پیشگیری از وقوع جرم با هدف انجام اقدامات پیشگیرانه قبل از وقوع هر گونه تخلف و جرمی برگزار می شود .

آرش بهمنی افزود : این نشست با تاکید دادستان محترم و در راستای پیشگیری از وقوع جرم برگزار می شود که ان شاالله این نشستها تداوم خواهد داشت .

وی افزود : خوشبختانه بجز یک مورد در سنوات گذشته ما شاهد جرم و تخلفات خاصی در سطح باشگاه های ورزشی پاوه نبوده ایم و انتظار داریم با رعایت اخلاق و شئونات اسلامی فضای سالمی در باشگاه های ورزشی شهرستان حاکم شود.

 

آرش بهمنی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت : انتظار این است مربیان و مدیران باشگاه ها تمامی پروتکل های بهداشتی را بصورت دقیق و منظم رعایت کنند تا ورزشکاران بتوانند در فضایی بهداشتی و سالم به فعالیت ادامه دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با هشدار به نصب دوربین در باشگاه ورزشی بخصوص بدنسازی ها ، استخرها و …گفت : هرگونه فیلم برداری و عکاسی از باشگاه بخصوص تایم های بانوان تحت هر شرایطی و با هر نوع دوربینی جرم است و بشدت با متخلفین برخورد قضایی سختی صورت می گیرد.

 

بهمنی با اشاره به ماده ۵ قانون امور سمعی و بصری هشدار داد: متخلفانی که در باشگاه ورزشی اقدام به فیلم برداری یا عکاسی یا نصب دوربین می کنند براساس ماده ۵ قانون امور سمعی و بصری شامل ۲ تا ۵ سال حبس ، ۱۰ سال محرومیت از حقوق اجتماعی و ۷۴ ضربه شلاق می شود.

 

وی گفت : مدیران و مسئولان سالن حتما باید به توصیه ها و هشدارها توجه کنند و مانع ورود دوربین و گوشی های موبایل و افراد غیر برای تصویر برداری در این مراکز شوند چون در غیر اینصورت و انتشار کوچکترین عکس و فیلم از این باشگاه ها قطعا با برخورد قضایی سخت مواجه خواهند شد.

 

جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه افزود: در شهر کوچکی مثل پاوه انتشار کوچکترین عکس خصوصی از مراکز ورزشی مانند باشگاه های بدنسازی یا استخر بخصوص برای طیف بانوان باعث لطمات جبران ناپذیری می شود که قطعا دستگاه قضایی با متخلفین از مدیر و متصدی باشگاه تا مربی و … برخورد خواهد کرد.

 

آرش بهمنی ضمن توصیه مجدد به رعایت اخلاق ورزشی و حفظ شئونات اسلامی گفت : باشگاه هایی که حین ورزش موسیقی پخشش می کنند باید همه جوانب را در نظر بگیرند و از مزاحمت و آلودگی های صوتی برای دیگر شهروندان بپرهیزند.

 

وی در پایان گفت : دستگاه قضایی شهرستان آمادگی حمایت از جامعه ورزش شهرستان را دارد و از هرگونه حمایتی در چهارچوب قانون دریغ ندارد.

 

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه نیز ضمن تشکر از جانشین دادستان پاوه برای برگزاری چنین نشستی گفت : مهمترین فاکتور برای موفقیت در ورزش در کنار تلاش ورزشکار اخلاق ورزشی است که می طلبد تمامی مدیران باشگاه ها و ورزشکاران این موضوع مهم را رعایت کنند.

 

سعدی توفیقی به رکود ورزش در ایام کرونا و لزوم توجه بیشتر مسئولان به جامعه ورزش پاوه اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه نشست مربیان و مسئولان باشگاه ها نکته نظرات و سوالات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و جانشین دادستان پاوه نیز به پاسخگویی سوالات حاضرین پرداخت.