ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 03:23

تمجید آرش لهونی از دولت تدبیر و امید!/گاز رسانی به ۸۰ درصد روستاهای کشور در ۷ ساله گذشته

تمجید آرش لهونی از دولت تدبیر و امید!/گاز رسانی به ۸۰ درصد روستاهای کشور در ۷ ساله گذشته

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید طرح‌های خوبی در بخش گازرسانی‌ در کشور انجام شده است، گفت: گازرسانی به بیش از ۸۰ درصد روستاهای کشور در این دولت انجام شده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : «آرش زره‌تن […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید طرح‌های خوبی در بخش گازرسانی‌ در کشور انجام شده است، گفت: گازرسانی به بیش از ۸۰ درصد روستاهای کشور در این دولت انجام شده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : «آرش زره‌تن لهونی» روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی از پروژه‌های گازرسانی استان کرمانشاه در شهر «نودشه» با حضور وزیر نفت به صورت ویدئو کنفرانس با قدردانی از فعالیت‌های وزارت نفت در بخش گازرسانی شهری و روستایی، افزود: اتفاق مبارک گازرسانی به اورامانات حق ساکنان این منطقه بود.

وی با بیان اینکه مردم اورامانات از ابتدای انقلاب تاکنون زحمات بسیاری برای نظام کشیده‌اند، گفت: بنده به‌عنوان وکیل مردم اورامانات از فعالیت‌های وزارت نفت در این بخش تشکر و قدردانی می‌کنم.

لهونی به گازرسانی به شهر مرزی نودشه نیز اشاره کرد و اظهارداشت: در این منطقه سخت‌گذر طرح‌های گازرسانی به خوبی انجام شد و این اتفاق مبارک حق مردم این منطقه بوده است.

نماینده اورامانات در مجلس ضمن ابراز امیدواری به رسیدن گاز به دیگر روستاهای اورامانات، گفت: با توجه ویژه مسوولان وزارت نفت و شرکت گاز شاهد توسعه گازرسانی در استان کرمانشاه هستیم و امیدوارم شهرها و روستاهای باقی مانده نیز هرچه سریعتر گازدار شوند.

اورامانات به منطقه ای در شمال غربی استان کرمانشاه شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می شود که حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

شهر مرزی نودشه از توابع شهرستان پاوه در ۱۵۰ کیلومتری شهر کرمانشاه است و حدود سه هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت دارد.

3 پاسخ برای “تمجید آرش لهونی از دولت تدبیر و امید!/گاز رسانی به ۸۰ درصد روستاهای کشور در ۷ ساله گذشته

  • ی-ر در تاریخ شهریور 19, 1399 گفت:

    از زمان انتخاب دکتر لهونی بعنوان وکیل مردم ،حضور استاندار محترم در اورامانات پررنگ تر شده است . که ان شا ء ا…. برای اورامانات مایه خیر وبرکت باشد

  • باینگان در تاریخ شهریور 19, 1399 گفت:

    جناب آقای لهونی تشکر از زحمات شما . اما کسی نیست مشکلات شهر باینگان را بر طرف نماید نه بخشدار نه فرماندار و حتی به راحتی می توان گفت استاندار و نماینده های قبلی . مراجعه به شهرداری و شورا خواهند گفت بودجه نداریم . مدت ۱۷ سال است ادامه جاده پشت جهاد سازندگی به محله دره سهور را نمی دهند و ۵۰۰ متر مانده است که به اتمام برسد و مردمان آن محله مشکل زیادی را دارند و بودجه ای که قبلا” آمده بود شهردار آن وقت در جای دیگری هزینه کرده است به داد ما برسید یا اینکه خانه خود را بفروشیم و به جای دیگری برویم یا مشکل آن محله را برطرف نمایید برای رضای خدا

  • فرهنگی در تاریخ شهریور 17, 1399 گفت:

    متاسفیم برای دیدگاه نماینده اورامانات و اقدامات ایشان!!!