ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 07:20

بیمارستان پاوه مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد

بیمارستان پاوه مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد

به گزارش سلام پاوه : مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خریداری یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برای بیمارستان شهرستان پاوه خبر داد و گفت: این دستگاه با آماده سازی فضای فیزیکی به زودی به بهره‌برداری می رسد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خریداری یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برای بیمارستان شهرستان پاوه خبر داد و گفت: این دستگاه با آماده سازی فضای فیزیکی به زودی به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه : دکتر «تورج شیرزادیان» با بیان اینکه این دستگاه محصول شرکت هیتاچی ژاپن است ارزش تقریبی این دستگاه را با ارز آزاد ۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی عنوان کرد:این دستگاه با پیگیری‌های تیم مدیریتی دانشگاه؛ ریاست، معاونان توسعه، غذا و دارو و درمان و مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه و نیز پیگیری‌ امام جمعه این شهرستان در سفر وزیر محترم بهداشت از محل کمک سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است .

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه با اشاره به توزیع محدود این دستگاه در کشور گفت: خوشبختانه استان ما در میان استان های دیگر موفق به خرید این دستگاه شد.

دکتر شیرزادیان ضمن ابراز خرسندی از اینکه اکنون تمامی شهرستانهای استان غیر از دو شهرستان قصرشیرین و گیلانغرب به دستگاه سی تی اسکن مجهز هستند گفت: دستور وزیر محترم بهداشت جهت خرید این دستگاه برای شهرستان گیلانغرب نیز اخذ گردیده است.

او گفت: دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در کنار سایر روش‌های تشخیصی ویروس کرونا کمک شایان توجهی به تشخیص و درمان بیماران این شهرستان خواهد کرد.

دکتر شیرزادیان با بیان اینکه تامین این دستگاه از طریق معاونت درمان و هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت صورت پذیرفته است.‌دستیابی به این دستاورد مهم را  به مردم فهیم این شهرستان تبریک و تهنیت گفت.