ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 04:01

اصلاح و بهینه سازی کل شبکه برق فشار ضعیف شهر مرزی نودشه /تجهیز بیش از ۱ کیلومتر شبکه برق پاوه به کابل خود نگهدار

اصلاح و بهینه سازی کل شبکه برق فشار ضعیف شهر مرزی نودشه /تجهیز بیش از ۱ کیلومتر شبکه برق پاوه به کابل خود نگهدار

به گزارش سلام پاوه:مدیر توزیع برق شهرستان پاوه گفت ؛پروژه اصلاح و بهینه سازی کل شبکه برق فشار ضعیف شهر نودشه و تبدیل آن به کابل خودنگهدار به اتمام رسید. خلیل خوشرو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت ؛ بیش از ۱۲۲۸۱ شبکه ی برق فشار ضعیف نودشه اصلاح شد . وی با […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر توزیع برق شهرستان پاوه گفت ؛پروژه اصلاح و بهینه سازی کل شبکه برق فشار ضعیف شهر نودشه و تبدیل آن به کابل خودنگهدار به اتمام رسید.

خلیل خوشرو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت ؛ بیش از ۱۲۲۸۱ شبکه ی برق فشار ضعیف نودشه اصلاح شد .

وی با بیان هزینه کردی بیش از شش میلیارد ریال برای این پروژه گفت؛با اجرا و عملیاتی نمودن این پروژه خطرهای ناشی از نزدیکی ساختمانها در کوچه های شهرهای نودشه به حریم کابلهای برق مرتفع گردید .

خوشرو ادامه داد و گفت؛ در راستای اجرای پروژه اصلاح شبکه ی برق نودشه بیش از چهل اصله تیر برق بتونی اضافه بر تیر های موجود نصب گردیدند .

مدیر توزیع برق شهرستان پاوه افزود؛ با اجرای پروژه اصلاح شبکه ی برق نودشه و با توجه به تعویض پایه های فرسوده قطعی برق ناشی از بارندگی یا وقوع تند بادها تا ۹۵ درصد تقلیل خواهد یافت .

خلیل خوشرو ادامه داد و گفت ؛بیش از یک کیلومتر از شبکه ی برق پاوه نیز از میدان شهدا تا بانک تجارت(( لاین شمالی مسیر مذکور ) با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون ریال اصلاح و به کابل خودنگهدار مجهز گردید .

وی افزود؛ با اصلاح شبکه ی مذکوز و تبدیل کابلهای مسی قدیمی به کابل خود نگهدار یکی از مهمترین فاکتورهای پدافند غیر عامل در بخش برق عملیاتی گردید .

خوشرو با اشاره به مشکلات پیشرو افزود ؛هر چند بارش برف و باران و هم چنین محدودیتهای شیوع بیماری کرونا دلیلی شد بر کندی کار اجرای پروژه اما پس از اتمام محدودیتهای عمومی پروژه با سرعت هر چه بیشتر ادامه و به پایان رسید .

مدیر توزیع برق پاوه گفت ؛به منظور اجرای اصلاح شبکه برق نودشه و محله های میدان شهداء تا بانک تجارت پاوه روزانه مجبور به قطع برق بخشهایی از محله های مختلف بودیم صمیمانه از صبر ، همکاری و مساعدت شهروندان پاوه و نودشه تشکر و قدردانی می نماییم .

خوشرو در پایان از تمامی کسانی که به هر نحوی در اجرای این پروژه نقش داشتند و یاری رسان بودند قدردانی کرد.