ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 14:02

ترجمه کتاب مولود نامه و معراج نامه سید بهاالدین شمس قریشی پاوه ای منتشر شد

ترجمه کتاب مولود نامه و معراج نامه سید بهاالدین شمس قریشی پاوه ای منتشر شد

به گزارش سلام پاوه : به همت حیدر معاذی فعال فرهنگی و ادبی کتاب مولود نامه و معراج نامه سید بهاالدین شمس قریشی پاوه ای به زبان شیرین هورامی ترجمه و به چاپ رسید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مولود نامه و معراج نامه آقا سید بهاءالدین شمس قریشی پاوه ای ملقب به شمس الاشراف […]

به گزارش سلام پاوه : به همت حیدر معاذی فعال فرهنگی و ادبی کتاب مولود نامه و معراج نامه سید بهاالدین شمس قریشی پاوه ای به زبان شیرین هورامی ترجمه و به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مولود نامه و معراج نامه آقا سید بهاءالدین شمس قریشی پاوه ای ملقب به شمس الاشراف فرزند سید محمد از سادات عالی درجات سرده پاوه متولد ۱۲۹۲ هجری قمری ساکن سنندج امام و مدرس وارع مسجد هژاره سنندج خالق آثار شمس العقاید و مولودنامه و معراجنامه و دیوانی نفیس بالغ بر۶۰۰ صفحه اشعار عرفانی وی در عقیده تابع امام اشعری متوفی سال ۱۳۶۵ هجری قمری می باشد.

اثر معراج نامه و مولودنامه و شمس العقاید وی که به زبان اردلانی سنندج سروده شده است توسط حیدر معاذی فعال فرهنگی و ادبی شهرستان پاوه در چند سال پیش این اثار به زبان گورانی پاوه و یا به اصطلاح به هورامی ترجمه کرده است.

 

کار مقدمه مولود نامه و معراج نامه را فرهنگی بازنشسته حاج سید راغب احمدی برعهده داشتند و ویرایش این اثر توسط  نویسنده و فعال فرهنگی ادبی شهرستان پاوه  آقای فتح الله رضایی صورت گرفته است . و صفحه آرایی این اثر توسط دیگر فعال ادبیات هورامان آقای عبدالله حبیبی برعهده داشته است . که توسط انتشارات آراس سنندج به چاپ رسیده و روانه بازار شده است.

معراج نامه و مولود نامه شیخ قریشی

یک پاسخ برای “ترجمه کتاب مولود نامه و معراج نامه سید بهاالدین شمس قریشی پاوه ای منتشر شد

  • فرهنگی در تاریخ اردیبهشت 12, 1399 گفت:

    مراکز فروش کتاب در پاوه کدام مراکز است؟