ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 18:08

هدیه رهبری به خانواده های زندانی اورامانات

هدیه رهبری به خانواده های زندانی اورامانات

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات از هدیه مقام معظم رهبری برای خانواده های نیازمند زندانی تحت پوشش این انجمن خبر داد. جلیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : در دیدار روز گذشته با مدیر کل زندانها استان کرمانشاه از محل کمک های […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات از هدیه مقام معظم رهبری برای خانواده های نیازمند زندانی تحت پوشش این انجمن خبر داد.

جلیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : در دیدار روز گذشته با مدیر کل زندانها استان کرمانشاه از محل کمک های مقام معظم رهبری، مبلغ ۱۹ میلیون و دویست هزار تومان به خانواده زندانیان نیازمند پاوه و اورامانات تحویل داده شد.

وی افزود: بنا بر این است که قبل از آغاز ماه مبارک رمضان مبلغ فوق به خانواده های زندانی تحت پوشش انجمن زندان اهدا شود.

علیزاده ضمن تمجید از این حمایت نیکو گفت: لازم است از تلاشهای شبانه روزی مدیر کل محترم زندانیان کرمانشاه که نگاه ویژه ای به این انجمنها داشته و همچنین حمایتهای دلسوازنه وی نسبت به مجموعه زندان پاوه قدردانی و تشکر کنم .

گفتنی است انجمن حمایت از زندانیان  پاوه و اورامانات با قدمتی نزدیک به سه دهه در سال ۱۳۶۸ تاسیس شد و به عنوان یک سازمان مردم نهاد فعایت خویش را با حمایت ها و همراهی های همیشگی مردم خیر و نیک سیرت شهرستان های اورامانات تداوم بخشیده است. و در حمایت از زندانیان و بخصوص خانواده های آنها نقش بسزایی داشته است.

شهروندان و خیرین عزیز می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب  ۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰  این انجمن  واریز کنند.