ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 21:22

شهرمان را پدرانه دریابیم /همنوا با موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه

شهرمان را پدرانه دریابیم /همنوا با موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : امروز شهرمان را دریابیم، این ایام را با به فکر هم بودن در ذهن بچه هایمان ماندگار کنیم تا تلخی مصیبت کرونا معصومیت نگاهشان را تا ابد میخکوب بی خیالی نکند. ثابت کنیم مردم خطه پاوه و اورامانات سفره هاشان به وسعت همسایه تا همسایه پهن، انسانیت را تقسیم […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : امروز شهرمان را دریابیم، این ایام را با به فکر هم بودن در ذهن بچه هایمان ماندگار کنیم تا تلخی مصیبت کرونا معصومیت نگاهشان را تا ابد میخکوب بی خیالی نکند.

ثابت کنیم مردم خطه پاوه و اورامانات سفره هاشان به وسعت همسایه تا همسایه پهن، انسانیت را تقسیم می‌کنند. مردم نازنین شهرم، پدران با عزت دیارم وقتی دست پر به خانه برمی‌گردید زمانی که دستانتان را از ترس کرونا می شورید به یاد دستان ترک خورده پدر کارگری بیفتید که خالی خالی، به گوشه اطاق چشم دوخته و حتی قدرت نگاه کردن به بچه های قد و نیم قدش را ندارد.موسسه صلاح الدین ایوبی

 

مادر باشرف شهرم وقتی لقمه برای بچه هایت میگیری به یاد بچه ای باش که مادرش باغهای شهر را در این شرایط می‌گردد تا یه کیلو بنفشه برای فروش جمع کند تا اشک بچه اش را نبیند.

 

زمانی که برای یک ماه خرید میکنیم و از کوچه پس کوچه ها می‌گذریم، به پشت پنجره ها نگاهی بندازیم که دخترکی معصوم نگاهش میخکوب نایلون های دستمان، آه می‌کشد و می فهمد پدر کولبرش بخاطر این که نایلون های رنگی ما را فراموش کند دور اتاق او را به کول می‌کشد ولی باز پشت پنجره برمیگردد.

 

همشهری های پاوه شهرم، بیاید ایتام شهرمان را دریابیم نگذریم درد بی پدری آنقدر سنگین شود که مادران تنها گریه نداری و بی پناهی دل بچه هایشان را به درد بیاورد و صبح بالش خیس گریه های معصومانش عرش را به لرزه در بیاورد، بیاید کمک هایمان را فریاد نزنیم و غرورشان را در سایه کرونا لگد مال نکنیم،.

 

یکی از مؤسسه ای که سالهاست دستان این کودکان را رها نکرده و هم قدم مادران ایتام بوده و عزت پدران را ارج نهاده و بدون منت با کمک های خالصانه شما مردم نازنین ، سفره ای به صلابت صاحب اسمش داشته است.  موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه است. که به معنای کامل کلمه به لطف خدا و همت شما مردم با شرف شهرمان یارای این مردم با عزت بوده است.

 

از بانیان بی ادعا و دلسوز موسسه صلاح الدین ایوبی پاوه قدردانیم و سپاسگزار . عزیزانی که از وقت و مال و زندگی خود می گذرند تا بتوانند سفره نیازمندی را پر کنند  و دست یتیمی را بگیرند و از سنگینی  کول کولبری بکاهند. آنها در این شرایط سخت کرونایی هم در صف اول به کمک به اقشار ضعیف بر اساس بررسی درست و آگاهانه و شناسایی جامعه هدف قرار گرفته اند و در این مدت نیز با اقدامات ارزنده شان سنگ تمام گذاشته اند.

 

حال می طلبد نیکوکاران این دیار با همتی بلند بار دیگر با حمایت از موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه نامی معتبر و نشانی زیبا در موسسات خیریه در سطح شهرستان و حتی منطقه و استان دست نیازمندان را بگیریم و کمک حال این اقشار آسیب پذیر در این برهه حساس باشیم .

شما نیکوکار عزیز می توانید با ارسال هر مبلغ ، کالا، سبد غذایی و یا … از طریق شماره حساب و کارتهای زیر یاری رسان این موسسه برای حمایت بیشتر از اقشار ضعیف جامعه در این برهه زمانی باشید.

شماره کارتهای :

ملی: ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۴۱۹۸۶
ملت: ۶۱۰۴۳۳۷۹۵۶۲۱۰۸۴۱
تجارت: ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۱۶۱۵۳۶۴

شماره تماس:

موبایل: ۰۹۳۹۹۱۴۶۱۸۱

تلفن: ۴۶۱۳۰۷۱۶
فاکس: ۴۶۱۲۱۰۰۵
ایمیل: salahaldin1389@gmail.com

یک پاسخ برای “شهرمان را پدرانه دریابیم /همنوا با موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه

  • صلاح بهرامی در تاریخ فروردین 29, 1399 گفت:

    سلام باسپاس ازخیرین عزیز که همش حامی موسسه بوده اندوازمدیریت سایت سلام پاوه جناب آقایی کاک فرهادصالحی که درطول سال باتهیه گزارش زحمت می کشندتقدیروتشکردارم به عنوان یک عضوکوچک ازموسسه خیرسلطان صلاح الدین ایوبی پاوه اجرکم عندالله