ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 03:04

شهردار سابق پاوه مسئول حراست فرمانداری پاوه شد/ چند سوال از فرماندار!!

شهردار سابق پاوه مسئول حراست فرمانداری پاوه شد/ چند سوال از فرماندار!!

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : در حالی که شهرستان پاوه در وضعیت بسیار حساسی به سر میبرد و هر روز مردم با پیامها و تماسهایشان از کمبودها و حساسیت های در خصوص کنترل و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا می گویند ، بنظر می رسد فرماندار پاوه به عنوان مسئول اصلی ستاد بحران پاوه […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : در حالی که شهرستان پاوه در وضعیت بسیار حساسی به سر میبرد و هر روز مردم با پیامها و تماسهایشان از کمبودها و حساسیت های در خصوص کنترل و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا می گویند ، بنظر می رسد فرماندار پاوه به عنوان مسئول اصلی ستاد بحران پاوه انگار فراموش کرده است که بیماری کرونا در شهرستان دو نفر را مبتلا کرده است و هر روز وحشت و نگرانی مردم بیشتر میشود و یا یادشان رفته است که برای کنترل شهرستان و حضور پلاک های رنگارنگ در شهر و عدم کنترل و پیگیری وضعیت افرادی که مدتهاست خارج از شهرستان بوده و اکنون به پاوه برگشته اند ، شهروندان مرتب انتقاد داشته و دغدغه مند هستند و ظاهرا عمق حساسیتهای مردم به این بحران را هنوز شاید نمی دانند ، یا اگر می دانند اینگونه بی صدا و در اوج بحران کرونا و استفاده حداکثری از این موقعیت انتصابات خود خواسته اش را ادامه نمی داد.

انگار رئیس ستاد بحران پاوه نمی داند در شهر نه خبری از ماسک است و نه خبری از دستکش و مواد مورد نیاز مردم! اما همچنان کابینه خود را تکمیل تر از گذشته می کند .

در اقدامی تامل برانگیز در این برهه زمانی البته پیش بینی شده از سوی سلام پاوه و شهروندان فهیم که مطالب قبلی آن در این رسانه نیز موجود است شهردار سابق پاوه که بنظر دل کندن از این دیار برایشان سخت است!! به یکباره در بحبوحه بحران در استان و شهرستان پاوه به عنوان مسئول حراست فرمانداری پاوه منصوب می شود.

این انتصاب قطعا سوال برانگیز است. علی محمد میری حراست شهرداری پاوه در دور سوم شورای شهر و متعاقبا دور چهارم شورای شهر پاوه و شهردار دور چهارم و پنجم شورای شهر پاوه بعد از کنار رفتن جنجالیش از سمت شهرداری پاوه همینک جایگزین یونس جهانبانی حراست فرمانداری پاوه که خردادماه به عنوان بخشدار نوسود انتخاب شد می شود.

حمایتها خاص فرماندار از وی سوالات فراوانی را در این برهه ایجاد میکند که فعلا بحران کرونا مجال پرسیدن همه آنها را نمی دهد. و فقط این رسانه از فرماندار محترم می پرسد:

در اولین سوال باید پرسید اصلا چه ضرورتی بر این انتصاب سریع و بی صدا در پایانی ترین روزهای سال و در حساس ترین زمان ممکن وجود دارد و چرا شهردار سابق ؟

جناب آقای فرماندار پاوه آیا بهتر نبود بجای مدیریت صحیح بحران در این شرایط انتصابات خود خواسته خود را به وقت دیگری موکول میکردید؟

جناب فرماندار بهتر است کارنامه بیش از شش ساله حضور خود در پاوه را که سوال بسیاری از مخاطبان و کاربران است برای مردم شرح دهید و رسانه ای کنید تا مردم بیشتر با خدمات شما آشنا شوند و بر انتصابات شما صحه بگذارند.

سلام پاوه بزودی در یادداشتی شفاف و بی پرده ضمن دعوت فرماندار پاوه به ارائه گزارش عملکرد شش ساله خود برای مردم در این خصوص بیشتر خواهد گفت ..