ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 03:11

بررسی آخرین وضعیت گسترش ویروس کرونا و اقدامات انجام شده در پاوه

بررسی آخرین وضعیت گسترش ویروس کرونا و اقدامات انجام شده در پاوه

به گزارش سلام پاوه ؛ صبح امروز چهارشنبه ۷ اسفندماه ۹۸ اعضای شورا شهر و شهردار پاوه با حضور در مرکز بهداشت و درمان پاوه طی نشستی با مسئولان شبکه بهداشت شهرستان پاوه در جریان روند گسترش ویروس کرونا ، تسری آن به منطقه و آمار و ارقام جهانی و منطقه ای کرونا و نیز […]

به گزارش سلام پاوه ؛ صبح امروز چهارشنبه ۷ اسفندماه ۹۸ اعضای شورا شهر و شهردار پاوه با حضور در مرکز بهداشت و درمان پاوه طی نشستی با مسئولان شبکه بهداشت شهرستان پاوه در جریان روند گسترش ویروس کرونا ، تسری آن به منطقه و آمار و ارقام جهانی و منطقه ای کرونا و نیز برنامه های شبکه بهداشت ، نواقص ، کمبود ها و …. قرار گرفتند.


به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست که با حضور رئیس و معاونین شبکه بهداشت و درمان پاوه برگزار گردید ، اعضای شورا و شهردار از تلاش و زحمات شبانه روزی پرسنل شبکه بهداشت ، پرستاران ، پزشکان و …نهایت تقدیر و تشکر را نمودند. و بر آگاهی بخشی به جامعه تاکید کرده و بر صداقت و شفافیت در اطلاع رسانی به مردم اصرار کردند.

اعضای شورای شهر پاوه از مسئولین شبکه درخواست کردند که به صورت منظم با مردم در تماس بوده و توصیه های وزارت بهداشت را شخصا به اطلاع عموم شهروندان پاوه برسانند که این امر موجب اعتماد سازی بیشترخواهد شد.

چهار عضو شورای حاضر در نشست بر بهداشت اصناف بالاخص صنف خبازان تاکید کردند و از سوی دیگر گند زدایی و ضد عفونی کردن مدارس را از اولویتها قرار دادند.

از سوی دیگر نیز شورا و شهرداری مجددا آمادگی خویش را برای همکاری با شبکه بهداشت اعلام کردند و در همین راستا نیز شهردار گزارشی از عملکرد شهرداری در خصوص مقابله با کرونا را به اطلاع حاضرین رساند.

ریاست و معاونین شبکه نیز ضمن تقدیر از دغدغه و همراهی شورا و شهرداری پاوه گزارشی از روند کار را خدمت حاضرین عنوان کردند و بر خود قرنطینه کردن تاکید کرده و از آن به عنوان بهترین و کم هزینه ترین روش یاد کردند.

آنها افزودند :کرمانشاه به عنوان معین غرب کشور و مرکز پذیرش بیماران کرونا در استانهای غربی کشور نیز معرفی شده است.

همچنین شماره تماس ۴۶۱۲۱۳۲۴ تا ساعت ۱۲ شب را جهت تماس همشهریان برای مراجعه غیر حضوری و طرح پرسش از شبکه بهداشت معرفی کردند.