ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 22:04

دیدار منتخب مردم اورامانات با حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه

دیدار منتخب مردم اورامانات با حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه

به گزارش سلام پاوه: منتخب مردم اورامانات برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حاج ماموستا ملا قادر قادری روز گذشته دیدار کرد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:حاج ماموستا ملا قادر قادری در دیدار نماینده منتخب مردم اورامانات گفت: رأی بالای مردم وظیفۀ جنابعالی را در قبال وکالت آنها سنگین‌تر خواهد کرد؛ امیدوارم با مدیریت و درایت خویش بتوانید […]

به گزارش سلام پاوه: منتخب مردم اورامانات برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حاج ماموستا ملا قادر قادری روز گذشته دیدار کرد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:حاج ماموستا ملا قادر قادری در دیدار نماینده منتخب مردم اورامانات گفت: رأی بالای مردم وظیفۀ جنابعالی را در قبال وکالت آنها سنگین‌تر خواهد کرد؛ امیدوارم با مدیریت و درایت خویش بتوانید از حق این مردم فهیم به‌خوبی دفاع کنید.

 

امام جمعه پاوه در این دیدار صمیمی ضمن تبریک انتخاب آقای لهونی به‌عنوان نماینده مردم اورامانات و تشکر از حضور گرم مردم در پای صندوق‌های رأی و تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات گفت: رأی بالای مردم وظیفۀ جنابعالی را در قبال وکالت آنها سنگین‌تر خواهد کرد؛ امیدوارم با مدیریت و درایت خویش بتوانید از حق این مردم فهیم به‌خوبی دفاع کنید.

 

وی شکر و صبر را دو صفت نیکو برشمرد که خداوند متعال در قرآن کریم بخاطر آنها به حضرات سلیمان و ایوب امتیاز داده است، و دراین خصوص گفت: حضرت سلیمان باوجود قدرت و ثروت “شاکر” و مطیع پروردگار بود و حضرت ایوب هم در مقابل درد و مصیبت “صابر” بود.

 

امام‌جمعه پاوه خطاب به منتخب مردم گفت: ما مسلمانان هم این دو حالت را داریم و حالت سومی برای زندگی ما متصور نیست؛ ما در حال خوشی اگر شاکر باشیم خداوند از ما پشتیبانی خواهد کرد؛ لذا ضرورت دارد شما هم در مقابل این توفیق شاکر پروردگار باشید.

 

حاج ماموستا قادری شکر را حفظ موجود و صید مفقود دانست و خطاب به نماینده منتخب مردم اورامانات گفت: کار اول شما باید شکرگذاری پروردگار باشد؛ شکر یعنی آنچه را که داریم حفظ و سپس به دنبال آنچه را که نیاز مردم است باشید.

 

امام جمعه پاوه افزود: قطعاً نمایندگان قبل از جنابعالی و مسئولین جمهوری اسلامی زحمت کشیده‌اند و کارهای زیادی انجام داده‌اند، وضع موجود باید حفظ شود اما به این هم نباید قناعت کرد و در کنار اینها باید تا در توان دارید برای مردم کار کنید.

 

حاج ماموستا ملا قادر قادری ضمن توصیه‌هایی به نماینده منتخب مردم، خاطرنشان کرد: توکل به خداوند تبارک‌وتعالی؛ هماهنگی و تعامل با مسئولان؛ مشورت با افراد معتمد شهرستان‌های اورامانات؛ تشکر از تمام مردم شریف اورامانات چه آن‌هایی که به شما رأی داده و چه آنان که رأی نداده‌اند؛ احصاء کردن مشکلات هر ۴ شهرستان؛ دنبال کردن دو پروژه مهم برای هر شهرستان بعد از دسته بندی مشکلات و همراهی برادرانه و دور از تفکر جناحی با سایر نمایندگان منتخب استان کرمانشاه توصیه های بنده به جنابعالی است.

 

اما جمعه پاوه لزوم چاره‌اندیشی برای جاده‌های اورامانات را بسیار مهم دانست و گفت: در این جاده‌های پرخطر هرروز شاهد مرگ عزیزان خود هستیم. امیدواریم در این زمینه نیز اقداماتی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مرز شوشمی به‌عنوان مرز مسافری و حل نهایی مشکل آن باید مدنظر نمایندۀ منتخب مردم باشد، گفت: امیدواریم مشکل مرز مسافری شوشمی کاملاً حل شود به این امید در ایجاد شغل برای افراد بیکار و جوانان منطقه مؤثر باشد.

 

ماموستا قادری در پایان اظهار داشت: به لطف خدا همه ما به جهت پیشرفت بیشتر در تمامی امور اورامانات و شهرستان در کنار شما خواهیم بود.

 

ماموستا قادری در پایان برای دکتر لهونی دعای توفیق نمود و هدایایی همراه یک جلد کلام‌الله مجید را به ایشان تقدیم کردن و گفت: امیدوارم در کنار قرآن کریم در وظیفۀ محوله موفق باشید.

 

سپس جناب آقای لهونی ضمن وعدۀ پیگیری مطالب فوق، گفت: ان شاء الله در خدمت مردم شریف اورامانات خواهم بود.

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه پاوه