ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 11:43

نشست مجریان انتخابات با مسئولین ستادهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس در اورامانات

نشست مجریان انتخابات با مسئولین ستادهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس در اورامانات

به گزارش سلام پاوه : نشست مجریان انتخابات با مسئولین ستادهای انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه ، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در سالن اجتماعات فرمانداری پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه در این نشست با اعلام کد نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده برای […]

به گزارش سلام پاوه : نشست مجریان انتخابات با مسئولین ستادهای انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه ، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در سالن اجتماعات فرمانداری پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه در این نشست با اعلام کد نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده برای حضور در کارزار انتخابات در سخنانی با اشاره به اینکه از امروز حاضرین این جلسه به عنوان نماینده نامزدها محسوب می شوند گفت: از امروز این افراد رسما به عنوان کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه اورامانت معرفی می شوند که ان شاالله انتخابات پر شوری را با حضور مردم برگزار کنیم.

 

پرویز ایده پور افزود: در هر شهرستانی یک ستاد انتخابات برای نامزدها وجود دارد و در شهرستان پاوه با ۵ شهر برابر قانون انتخابات می توانند ستاد انتخاباتی نامزدها دائر شود.

وی با بیان اینکه امروز آی تی و فناوری اطلاعات و سرعت داده ها بیشتر شده است گفت: ما دوست داریم که رقابت انتخاباتی در یک فضای ۲۰۲۰ صورت بگیرد.

فرماندار پاوه ادامه داد: لذت سختی های امورات انتخابات در این شهرستان به عنوان حوزه انتخابی زمانی است که ما بتوانیم یک سرمایه اجتماعی آن هم حضور مردم در پای صندوقهای رای خلق کنیم.

ایده پور گفت: در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در ابتدا ۵۲ نفر ثبت نام که ۴ نفر انصراف دادند، و امروز ۳۴ نفر از این دایره حذف که به طور کلی شاید گفت ۳۰ درصد این ثبت نام کنندگان تایید صلاحیت شدند که شما به عنوان نمایندگان ۱۴ نفر لیست نهایی می باشد.

 

صادقی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری پاوه نیز در ادامه به قرائت تخلفات انتخاباتی و تبلیغاتی و لیست و نوع اقداماتی که کاندیداها می توانند تبلیغ کنند اشاره کرد.

 

وی گفت : موارد تبلیغی در قانون مشخص است و کاندیداها می توانند با توجه به لیست ارائه شده اقدام به معرفی و تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر خود کنند.

 

شهردار پاوه نیز با اشاره به در نظر گرفتن ۷ نقطه در سطح شهر برای نصب پلاکارد و محل تبلیغات کاندیداها گفت : امیدواریم شاهد رقابت سالم و بدون ایجاد الودگی های شهری و … باشیم .

 

مهندس آذری افزود: برای جلوگیری از آلودگی‌های بصری و حفظ محیط زیست کاندیداها لازم است جهت نصب پوستر کاغذی و عکس فقط در مکان های مشخص شده توسط شهرداری انجام شود.

 

وی گفت : نصب بنر در بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر پاوه به بخش خصوصی واگذار شده و لازم است ستادها با شرکت مربوطه هماهنگی لازم را انجام دهند.

 

در ادامه برخی از حاضرین نیز به ارائه نظرات خود پرداختند. و رسانه های رسمی و مجوز دار شهرستان پاوه برای معرفی و تبلیغات کاندیداها بدون جانبداری از هیچ شخصی با کمترین هزینه اعلام آمادگی کردند.