ی 16 اردیبهشت 1403 ساعت 07:28

افتتاح ده طرح عمرانی در دهه فجر در بخش باینگان

افتتاح ده طرح عمرانی در دهه فجر در بخش باینگان

به گزارش سلام پاوه : بخشدار باینگان گفت؛ در دهه فجر امسال ۱۰ طرح عمرانی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در بخش باینگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار میگیرند. محمد هادی زامیاد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود؛ این طرحها در فصول عمران روستایی ،تولیدی ،کشاورزی و آبخیز داری می باشند.   بخشدار […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار باینگان گفت؛ در دهه فجر امسال ۱۰ طرح عمرانی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در بخش باینگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار میگیرند.

محمد هادی زامیاد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود؛ این طرحها در فصول عمران روستایی ،تولیدی ،کشاورزی و آبخیز داری می باشند.

 

بخشدار باینگان گفت؛ دو طرح پروار بندی ۱۰۰ راسی گوساله ، کارخانه تولید خوراک دام و طیور از مهمترین این طرحها هستند .

 

زامیاد تصریح کرد؛ علاوه بر افتتاح طرحهای عمرانی برنامه های دیگری از جمله گلباران و غبار روبی مزار مطهر شهیدان و دیدار با خانواده های مغزی شهدا ، گلبانگ انقلاب در مدارس ، برگزاری یادواره شهدا ، ویزیت رایگان بیماران در مراکز بهداشتی درمانی شهری و فضا سازی شهر و روستا از مهمترین برنامه های گرامیداشت دهه فجر در بخش باینگان است .

 

محمد هادی زامیاد افزود؛ حضور گسترده و یکپارچه اقشار مختلف مردم باینگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلم شهادت سردار دلها شهید سلیمانی با شکوه هر چه تمامتر تکمیل کننده برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در باینگان خواهد بود .