ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 22:27

چهارمین جلسه شورای ترافیک شهرستان پاوه برگزار شد

چهارمین جلسه شورای ترافیک شهرستان پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:چهارمین جلسه شورای ترافیک شهرستان پاوه به ریاست فرماندار و با محوریت رسیدگی به مسائل و مشکلات مختلف ترافیکی سطح شهرستان برگزار شد.     به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه با بیان اینکه دوربین های طرح ترافیک سطح شهر پاوه آماده به کار هستند و در آینده نزدیک […]

به گزارش سلام پاوه:چهارمین جلسه شورای ترافیک شهرستان پاوه به ریاست فرماندار و با محوریت رسیدگی به مسائل و مشکلات مختلف ترافیکی سطح شهرستان برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه با بیان اینکه دوربین های طرح ترافیک سطح شهر پاوه آماده به کار هستند و در آینده نزدیک نحوه راه اندازی و فعالیت آنها رسانه ای خواهد شد.

 

 

سرگرد عبدی اعلام کرد در هفته جاری تست نهایی آنها انجام می‌گیرد و با اعلان رسانه‌ای و اعلان عمومی طرح ترافیک توسط دوربین ها کنترل و نظارت خواهد شد.

 

 

این جلسه جهت کاهش بار ترافیکی مصوباتی داشت که اهم آنها به قرار ذیل می باشد:۱- ساماندهی میوه‌فروشان سطح شهر پاوه بود که مکان‌های اسکان مشخصی جهت انتقال آنان در نظر گرفته شود و با متخلفان برخورد قانونی شود. ۲-خودروهای بدون مجوز که اقدام به مسافر کشی می کنند و همچنین خودروهای بین روستایی نیز بایستی ساماندهی مشخصی داشته باشند.۳-تردد خودروهای سنگین در شب بود و مقرر شد که در خصوص آمد و شد آنان نیز نظارت بیشتری صورت پذیرد و اعمال مقررات گردد.۴-مسائل ترافیکی و احداث پایانه‌ی شهر نودشه مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

در پایان این جلسه به درخواست شهروندان در خصوص مسائل ترافیکی،درخواست آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت و … رسیدگی شد.