ج 14 اردیبهشت 1403 ساعت 22:11

برگزاری اولین نشست پیشگیری از جرائم انتخاباتی در حوزه پاوه و اورامانات/۲۴۳ صندوق اخذ رای برای انتخابات مجلس یازدهم در اورامانات

برگزاری اولین نشست پیشگیری از جرائم انتخاباتی در حوزه پاوه و اورامانات/۲۴۳ صندوق اخذ رای برای انتخابات مجلس یازدهم در اورامانات

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه، تعداد کنونی داوطلبین حوزه پاوه و اورامانات را ۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع ۲۴۳ صندوق رای برای انتخابات در این شهرستان داریم. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: پرویز ایده‌پور ظهر امروز در اولین نشست پیشگیری از جرائم انتخاباتی در حوزه پاوه و اورامانات در فرمانداری […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه، تعداد کنونی داوطلبین حوزه پاوه و اورامانات را ۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع ۲۴۳ صندوق رای برای انتخابات در این شهرستان داریم.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: پرویز ایده‌پور ظهر امروز در اولین نشست پیشگیری از جرائم انتخاباتی در حوزه پاوه و اورامانات در فرمانداری شهرستان پاوه برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار وطن شهید قاسم سلیمانی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری با صلابت هرگز دچار قضاوت‌هایی عجولانه نخواهد شد و سرفرصت انتقام خون این شهید بزرگوار و همه شهدا را خواهد گرفت.

 

وی در خصوص مراحل انتخابات در فرمانداری گفت: انتخابات در ۱۸ مرحله در حال انجام است که ۹ مرحله آن به پایان رسیده است و ان‌شاءالله، ۹ مرحله دیگر نیز به سلامت به پایان خواهد رسید.

 

فرماندار پاوه در ادامه به حضور پرشور و متکثر نمایندگان اشاره کرد و ادامه داد: بی‌شک اگر حضور شما نبود، انتخابات بدین شیوه تحقق پیدا نمی‌کرد.

 

وی تصریح کرد: انتقاداتی به کثرت ثبت‌نام‌ها وجود دارد، اما باید این انتقادات را در قانون انتخابات جستجو کرد.

 

ایده‌پور تعداد کنونی داوطلبین حوزه پاوه و اورامانات را ۴۱ نفر و تعداد صندوق‌های اخذ آرا را در این حوزه ۲۴۳ صندوق اعلام کرد و گفت: انتظار داریم خطاهایمان در این دوره کمتر باشد و از اشتباهات ادوار گذشته دوری کنیم. زیرا اکنون در اوج رشد رسانه‌ها هستیم. فضای مجازی و رسانه‌های فضای حقیقی و مجازی هم فرصت و هم تهدید هستند.

 

*سردار سلیمانی مالک اشتر کشور بود

 

مرادی‌فر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه نیز در ادامه، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی،گفت: بهترین مرگ شهادت است و سردار سلیمانی مالک اشتر کشور بود که دشمن توان مقابله با وی را نداشت.

 

وی در ادامه توصیه‌هایی به داوطلبان داشت و گفت: داوطلبان در جلسات انتخاباتی و فضای حقیقی و مجازی باید از استعداد و توانمندی خود گفته و به هیچ وجه نباید سایر داوطلبان را تخریب کرده و در صدد نفی دیگران باشند.

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم استان  کرمانشاه در پایان به آمار کم جرم و جنایت در اورامانات اشاره کرد و گفت: با توجه به روحیه مذهبی مردم منطقه انتظار می‌رود انتخابات سالمی در اورامانات پیش‌رو داشته باشیم و افرادی که داوطلب نمایندگی مجلس هستند خود باید مقید به قانون باشند و از تبلیغات زود هنگام بپرهیزند. نهایت تلاش داوطلبان این باشد که اگر در شورای نگهبان تایید صلاحیت نشدند، هواداران خود را به آرامش فراخوانند و مراقب یاس‌آفرینی دشمنان باشیم.