ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 20:37

جشنواره بازیهای بومی محلی در روستای مرزی هانه گرمله برگزار شد/ گزارش تصویری

جشنواره بازیهای بومی محلی در روستای مرزی هانه گرمله برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : در یک فضای شاد و مفرح در راستای سند تحول بنیادین و مهارت محور جشنواره بازیهای بومی محلی به همت آموزش و پرورش منطقه نوسود د روستای مرزی هانه گرمله برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جشنواره بازیهای بومی محلی در مدارس روستای هانی گرمله با حضور مسئولان آموزش […]

به گزارش سلام پاوه : در یک فضای شاد و مفرح در راستای سند تحول بنیادین و مهارت محور جشنواره بازیهای بومی محلی به همت آموزش و پرورش منطقه نوسود د روستای مرزی هانه گرمله برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جشنواره بازیهای بومی محلی در مدارس روستای هانی گرمله با حضور مسئولان آموزش و پرورش نوسود ، شورا و دهیار و اهالی روستای مرزنشین هانه گرمله و مشارکت دانش آموزان مدارس این روستا برگزار شد.

 

در این جشنواره که در ۱۶ رشته ورزشی ، نمایشی به اجرا درآمد خواندن سرود توسط گروه های دانش آموزان در پایه های اول ابتدایی تا پایه نهم ، و مشارکت بسیار خوب و همگام و همسو شدن والدین ، مربی و دانش آموزان در این بازی ها در راستای سند تحول بنیادین قابل توجه بود.

 تنوع فعالیتهای این جشنواره از جمله حضور دوچرخه سواران و اسب سواری توسط دانش آموزان و همچنین روشن کردن مشعل افتتاح این مراسم  توسط اسب سوار بسیار قابل توجه بود.

 

امینی معاون آموزشی آموزش و پرورش نوسود به تشریح اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: هدف از اجرای این برنامه ها و فعالیتها ورزشی در مدارس این است که در کنار مسائل آموزشی ، به موضوع شادابی ،سلامت جسمانی و روحی و روانی اهمیت داده شود.

 

در پایان از بانیان این مراسم همچنین مدیران و دانش آموزان مدارس روستای هانی گرمله و اولیای آنها تقدیر و تشکر بعمل آمد و به دانش آموزان هدایایی تقدیم شد.

جشنواره بازی های بومی محلی هانه گرمله

3 پاسخ برای “جشنواره بازیهای بومی محلی در روستای مرزی هانه گرمله برگزار شد/ گزارش تصویری

  • ناشناس در تاریخ آذر 12, 1398 گفت:

    المپیاد ورزشی درون مدرسه ای است

  • فردین عبدی در تاریخ آذر 12, 1398 گفت:

    هزاران درود و آفرین به دست اندرکاران اجرای این مراسم باشکوه براستی نمونه اش را در کمتر جایی از کشور بااین امکانات محدود می توان دید سلامی گرم وویژه به مردم خونگرم و پرتلاش روستای هانی گرمله

  • ناشناس در تاریخ آذر 12, 1398 گفت:

    امروز فهمیدم که کاراته و تکواندو بازی بومی است بعد از شصت سال