ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 07:35

جلیل علیزاده؛مهمترین خواسته ساخت زندان جدید در پاوه می باشد

جلیل علیزاده؛مهمترین خواسته ساخت زندان جدید در پاوه می باشد

به گزارش سلام پاوه:مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در نشست روسای زندانها و مدیران عامل انجمن های حمایت از زندانها با معاون سازمان کل زندانهای کشور خواستار ساخت زندان جدید در پاوه شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛نشست روسای زندانهای استان کرمانشاه و مدیران عامل زندانهای استان کرمانشاه با حجتی پور […]

به گزارش سلام پاوه:مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در نشست روسای زندانها و مدیران عامل انجمن های حمایت از زندانها با معاون سازمان کل زندانهای کشور خواستار ساخت زندان جدید در پاوه شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛نشست روسای زندانهای استان کرمانشاه و مدیران عامل زندانهای استان کرمانشاه با حجتی پور معاون  کل سازمان زندانهای کشور، علی اکبری مدیر کل اقدامات تامینی کشور، بیگلری مدیر کل زندان استان کرمانشاه با حضور شاهین صفا رئیس زندان پاوه ، جلیل علیزاده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات صبح امروز در محل سالن جلسات زندان مرکزی کرمانشاه دیزل اباد برگزار شد.

 

در این نشست مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات ضمن تشریح گزارش عملکرد این انجمن مشکلات و کاستی های موجود را برای کمک هرچه بهتر به خانواده های زندانی مطرح کرد.

 

جلیل علیزاده سپس مهمترین خواسته را ساخت زندان جدید برای پاوه دانست و گفت؛ با توجه به معرفی دو مکان جهت زندان جدید در پاوه تسریع در جابجای زندان به خارج شهر و ساخت زندان با معیارهای جدید در این شهرستان از الزامات است .

2 پاسخ برای “جلیل علیزاده؛مهمترین خواسته ساخت زندان جدید در پاوه می باشد

  • فردین حسینی* در تاریخ آبان 22, 1398 گفت:

    دروود بر شما آقای علیزاده بزرگوار بی شک شما یکی از دلسوزان شهر و دیارمان هستید ، امثالتان زیاد *

  • ناشناس در تاریخ آبان 21, 1398 گفت:

    ما هیچ مشکلی در پاوه نداریم فقط زندان مشکل ماست