ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 03:17

لزوم فعال کردن شناسه الکترونیک برای مرسولات پستی/توصیه به بهرمندی مشتریان از خدمات سایت پست ایران

لزوم فعال کردن شناسه الکترونیک برای مرسولات پستی/توصیه به بهرمندی مشتریان از خدمات سایت پست ایران

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره پست شهرستان پاوه بر لزوم فعال کردن شناسه الکترونیک برای مرسولات پستی و بهرمندی از سایت پست ایران برای مشتریان تاکید کرد.   رضابهشتی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛افرادی که به عنوان مشتری از خدمات پستی استفاده می نمایند می توانند با اتصال به اینترنت کلیه مرسولات خود را […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره پست شهرستان پاوه بر لزوم فعال کردن شناسه الکترونیک برای مرسولات پستی و بهرمندی از سایت پست ایران برای مشتریان تاکید کرد.

 

رضابهشتی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛افرادی که به عنوان مشتری از خدمات پستی استفاده می نمایند می توانند با اتصال به اینترنت کلیه مرسولات خود را با دریافت کد رهگیری از سایت شرکت ملی پست به آدرس post.ir دریافت نمایند.

 

وی افزود؛ هنگام ارسال مرسوله به متصدی باجه اعلام نمایند شناسه الکترونیک را فعال و سرویس پیامکی نیز فعال گردد تا هنگام تحویل مرسوله در مقصد و یا مبدا پیامک برای فرستنده و گیرنده ارسال گردد.

 

بهشتی ادامه داد و گفت؛در سایت شرکت ملی پست کد رهگیری مرسوله در اولین قسمت سایت قابل رویت است.در قسمت دوم سایت نرخ نامه خدمات پستی قابل رویت و از مشتریانی که تمایل دارند محصولات خود را به مشتریان بصورت جزء یا کلان ارسال نمایند اطلاعات کامل هزینه پستی ارائه می‌گردد.

 

رئیس اداره پست پاوه گفت ؛ در قسمت دیگر سایت پیگیری خدمات نیروی انتظامی کارت خودرو سند خودرو و سایر خدمات قابل پیگیری است .

 

بهشتی در پایان گفت ؛مشتریان می توانند بدون مراجعه حضوری به اداره پست و با بهره گیری از خدمات الکترونیک و سایت پست ایران از آخرین وضعیت مرسوله و سایر خدمات پست ایران بهرمند شوند.

یک پاسخ برای “لزوم فعال کردن شناسه الکترونیک برای مرسولات پستی/توصیه به بهرمندی مشتریان از خدمات سایت پست ایران

  • ارباب رجوع در تاریخ آبان 12, 1398 گفت:

    آقای بهشتی بزرگوار، وضعیت و نمای کلی و بخصوص نمای بیرونی اداره پست پاوه واقعا در شان این اداره نیست چرا به این موضوع رسیدگی نمیشود(خود حضرتعالی تا به حال نمای بلوکی!! و سیمانی نازیبای بیرونی اداره پست پاوه را دیده اید؟!!!) پس خواهشاً و لطفاً پیگیری فرمایید و مسولان اداره کل پست استان را در جریان بگذارید.
    باسپاس