ش 15 اردیبهشت 1403 ساعت 04:09

برترین های کنکور ۹۸ روستای گلال پاوه تجلیل شدند/ گزارش تصویری

برترین های کنکور ۹۸ روستای گلال پاوه تجلیل شدند/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه:به همت شورا و دهیاری روستای گلال و با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار،مدیر آموزش و پرورش ،مدیر بنیاد مسکن،بخشدار مرکزی از دانش آموزان برتر کنکور سراسری روستای گلال در مسجد جامع تجلیل شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دهیار روستای گلال در این مراسم ضمن خیرمقدم به مهمانان و مسئولین […]

به گزارش سلام پاوه:به همت شورا و دهیاری روستای گلال و با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار،مدیر آموزش و پرورش ،مدیر بنیاد مسکن،بخشدار مرکزی از دانش آموزان برتر کنکور سراسری روستای گلال در مسجد جامع تجلیل شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دهیار روستای گلال در این مراسم ضمن خیرمقدم به مهمانان و مسئولین از تلاشهای معلمین و بازنشستگان فرهنگی روستا برای موفقیت دانش آموزان گلال تقدیر کرد.علی اشرف خسروی ، دهیارگلال

 

علی اشرف خسروی افزود: براستی معلمی شغل انبیا است و افتخار هر جامعه ای معلمان آن هستند و همیشه شاهد تلاشهای معلمان عزیز این دیار برای موفقیت دانش آموزان بوده ایم که از جان مایه گذاشته اند.

 

وی به اهداف برگزاری این مراسم پرداخت و گفت : هدف از برگزاری مراسم اولا تجلیل از دانش اموزانی بود که در محیط روستا با وجود مشکلات مالی و انجام کارهای روزمره خانواده الان با رتبه های برتر در دانشگاه قبول شده اند .ثانیا ایجاد انگیزه در میان جوانان و سایر دانش اموزان برای رقابت علمی و تلاش برای آینده سرزمینمان می باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز در سخنانی اعلام کرد: اگر امروز این موفقیت را جشن می گیریم بخاطر برنامه ریزی مدیران مدارس، تلاش های دبیران، استعدادهای ذاتی دانش آموزان، پشتیبانی خانواده ها، تعامل خوب مسئولین شهرستان با آموزش و پرورش و حمایت های مادی و معنوی آنها از مجموعه فرهنگیان شهرستان است.

 

مختار برزگرفرد افزود:تعالی دانش آموزان از وظایف و اهداف آموزش و پرورش می باشد و لازمه موفقیت در این زمینه همکاری و تعامل بین مدارس، دبیران، دانش آموزان و خانواده آنان می باشد که با برنامه ریزی صحیح در این راستا شاهد شکوفایی و درخشش استعدادهای جوانان خواهیم بود.

معاون فرماندار پاوه ضمن تبریک به داوطلبان کنکور آنها را یکی از افتخارات این شهرستان عنوان نمود و افزود: این موفقیت با تلاش خود دانش آموزان، اولیاء و اعضای شورا و دهیار قطعا مسیر شده است.

 

هوشیار عبدالله زاده افزود:افتخارآفرینی دانش آموزان روستای گلال که در کنکور سراسری پذیرفته شده اند امید بخش است که توصیه می شود با ورود به مراکز علمی همواره مسیر تقوا و دانش را طی نمایند که در آینده بتوانند برای جامعه و منطقه خود مفید واقع شوند.

 

عبدالله زاده افزود:روستای گلال یکی روستاهای مستعد و دارای ظرفیت بالای گردشگری می باشد و امید است با همیاری و همراهی شورا و دهیار این پتانسیل به بالفعل شود.

 

وی در پایان به مهارت آموزی و استعدادهای برتر در شهرستان اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی هایی که در آینده محقق خواهد شد امید داریم بتوانیم برای فارغ التحصیلان اشتغال مناسب ایجاد نماییم.

گفتی است در پایان از زحمات سی ساله فرهنگی بازنشسته مختار امینی که در جبهه علم و دانش خدمت نموده است تقدیر شد.

 

همچنین از دانش آموزان کیان محمودی مهندسی برق،پدرام ویسی پزشکی تهران، ابصار خسروی مهندسی برق،پیام فتح اللهی مهندسی برق دانشگاه اصفهان، سروش فتحی پزشکی دانشگاه قم،نوید عبداللهی مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز،خانم آرینا نوری فیزیولوژی ورزشی،آرمان رستمی مهندسی برق دانشگاه ایلام،معتصم قادری کارشناسی ارشد مکانیک،خانم شایسته فتحی زبان و ادبیات فارسی رشت،میثم مصطفایی مهندسی صنایع دانشگاه ایلام،ارشد حکیمی نژاد مهندسی برق،سارینا نوری کارشناسی ارشد علوم تربیتی با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

 

گفتنی است که روستای گلال حدودا ۱۸۶ خانوار با جمعیتی ۸۰۰ نفره از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه می باشد .

 

علی اشرف خسروی ، دهیارگلال